قرارگرفتن کتاب تاریخ اقتصادی شهر مشهد در کتابخانه جدیدالتاسیس بریکس پلاس «فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات
سرخط خبرها

مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۴۴۹
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت  (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی «تگزاس ۳» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، ۲۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است.

 به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی یک ماه گذشته به شرح زیر است:

۱_ فیلم سینمایی تگزاس ۳ به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۴۳ هزار ۷۴۷ و بلیت در ۵۵۵ سانس، ۲۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲_ فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۱۰ هزار و ۴۶۱ بلیت در ۴۸۶ سانس، ۵ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳_ فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۸ هزار ۴۷۸ بلیت در ۴۲۸ سانس، ۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۴- فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۷ هزار ۵۵۳ بلیت در ۴۰۴ سانس، ۳ میلیارد و ۷۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵- فیلم سینمایی بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، با فروش ۲ هزار ۶۷۹ بلیت ۲۲۵ سانس، ۱ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۶_ فیلم سینمایی قلهک به کارگردانی مصطفی شایسته با فروش هزار و ۴۳۲ بلیت در ۱۵۲ سانس، ۷۶۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷- فیلم سینمایی آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، با فروش هزار و ۴۴۵ بلیت در ۶۶ سانس، ۷۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸- فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش هزار و ۲۵۳ بلیت در ۹۶ سانس، ۴۷۶ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۹- فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، با فروش ۲۶۶ بلیت در ۳۶ سانس، ۱۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۰_ فیلم سینمایی نیلگون به کارگردانی حسین سهیلی زاده، با فروش ۱۲۳ بلیت در ۲۸ سانس، ۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱_ فیلم سینمایی تاوان به کارگردانی رامین سهراب، با فروش ۳۳ بلیت در ۱۰ سانس ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲ _ فیلم سینمایی نوروز به کارگردانی سهیل موفق، با فروش ۶ بلیت در ۱ سانس، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->