بازهم حمله آمریکا و انگلیس به یمن | «الحدیده» تاوان مبارزه با صهیونیست‌ها را می‌دهد منابع خبری از بازداشت وزیر خارجه پیشین تاجیکستان خبردادند استاندار خراسان رضوی بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد تعداد شهدای جنگ در غزه به ۳۷ هزار و ۴۳۱ نفر رسید جوادی‌حصار: نظام جمهوری اسلامی پزشکیان را به خوبی می‌شناسد | مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که برای همه به میدان بیاید سرپرست وزارت خارجه ایران: اسرائیل هرچه بیشتر تهدید کند، بیشتر در باتلاق جنایت‌هایش گرفتار می‌شود مخبر: شهید رئیسی ارتباط ما با کشور‌های منطقه را تقویت کرد روسیه از آمادگی غرب برای برکناری زلنسکی خبر داد دانش‌آموزان، ناظران افتخاری انتخابات می‌شوند | آغازبه‌کار قرارگاه دانش‌آموزی «۱۴صفر۳» در خراسان‌رضوی پوتین در ویتنام تقویت روابط راهبردی با این کشور را از اولویت‌های روسیه دانست وزارت خارجه حق ایران برای پاسخ به اقدام خصمانه کانادا را محفوظ می‌داند تشکیل ۶۰ درصد شعبه‌های اخذ رأی مشهد در مراکز آموزشی اخلاق انتخاباتی برای نامزد‌ها و حامیان دومین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امشب (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) سفر محمدجواد ظریف به مشهد لغو شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) نامه سفیر ایران به شورای امنیت سازمان ملل درمورد اتهامات بی اساس آمریکا درباره یمن تظاهرات گسترده خانواده اسرا در مقابل کنست تل آویو چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل مخالفت آلمان تصویب نشد انصارالله حمله به کشتی تیوتر را تأیید کرد
سرخط خبرها

ترامپ: مردم آمریکا تحمل زندانی شدن من را ندارند!

  • کد خبر: ۲۳۱۸۹۱
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
ترامپ: مردم آمریکا تحمل زندانی شدن من را ندارند!
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، درباره آستانه تحمل مردم آمریکا درصورت زندانی شدنش، هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ پس از محکومیت در دادگاه حق السکوت اعلام کرد که حبس خانگی را خواهد پذیرفت، اما پذیرش این موضوع برای مردم آمریکا دشوار خواهد بود.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز درباره احتمال زندانی شدنش اظهار داشت: من مطمئن نیستم که مردم آمریکا این موضوع را تحمل کنند. من فکر می‌کنم پذیرش این موضوع برای مردم دشوار خواهد بود. می‌دانید، در نقطه‌ای خاص، آستانه تحملی وجود دارد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در پستی در شبکه اجتماعی تروث سوشیال نوشت: دادگاه عالی آمریکا باید در این باره تصمیم بگیرد.

روز پنچ شنبه ۳۰ ماه مه سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس، در نهایت هیئت منصفه دادگاه منهتن نیویورک دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ را در ارتباط با پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ و مخفی نگه داشتن صورت‌حساب‌های مالی آن گناهکار شناخت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ۱۲ عضو هیئت منصفه پس از یک روز مشورت، در تمامی ۳۴ مورد جعل سوابق مالی او را مجرم اعلام کرد و قاضی دادگاه نیز قرار است حکم نهایی را در ۱۱ ماه جولای قرائت کند و ممکن است ترامپ به جریمه مالی، حکم تعلیق و یا حتی زندان محکوم شود.

با این حال این حکم قطعی نیست و وکلای ترامپ تلاش خواهند کرد در دادگاه استیناف، حکم را باطل کنند و این پروسه ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد.

ترامپ ۷۷ ساله برای موفقیت در دادگاه تجدیدنظر باید ثابت کند که قاضی مرکان در جریان ارزیابی پرونده دچار اشتباه مهمی شده است و بازپرسان ایالتی حقوق اساسی فدرال را نقض کرده‌اند.

وکلای او اعلام کردند که انتظار می‌رود، این پرونده به دادگاه عالی فرستاده شود. روز گذشته نیز ترامپ که تلاش می‌کند قاضی مرکان را سلب صلاحیت کند، بار دیگر اتهام طرفداری و جانب داری را علیه قاضی و دادستان منطقه‌ای مطرح کرد.

دونالد ترامپ نیز که در جمع حامیان خود در خارج از ساختمان دادگاه حضور پیدا کرده بود، رأی دادگاه را یک «ننگ» دانست و خود را بی‌گناه اعلام کرد.

دونالد ترامپ، پس از محکومیت در دادگاه پرداخت حق السکوت، با حالتی خشمگین متعهد به ادامه مبارزه در این مسیر شد.

ترامپ همچنین در مقابل خبرنگاران افزود: هیچ اطلاعی در مورد پرداخت این رقم حق السکوت نداشته و ۱۳۰ هزار دلار به عنوان دستمزد مایکل کوهن بوده است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا که قصد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو را دارد، افزود: «حکم واقعی در ۵ نوامبر در روز انتخابات خواهد بود». او قاضی دادگاه را یک فرد جنجالی توصیف کرد و گفت که «این نبرد هنوز پایان نیافته است».

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، در اولین واکنش عمومی پس از صدور رای محکومیت دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت، انتقادات به این حکم را خطرناک و غیرمسئولانه خواند.

وی افزود: «صندوق رأی تنها راهی است که می‌توان ترامپ را از کاخ سفید دور نگه داشت». کمپین انتخاباتی بایدن نیز گفت: هیچ کس فراتر از قانون نیست.

پس از آنکه ترامپ در تمام ۳۴ فقره اتهامی خود در پرونده پرداخت حق السکوت گناهکار شناخته شد، طرفداران وی، در پست‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها خواستار به راه افتادن شورش و انتقام سخت شدند.

بر این اساس، برخی از هواداران ترامپ خواستار حمله به هیئت منصفه، اعدام قاضی پرونده خوآن مرکان و یا جنگ مدنی آشکار و شورش مسلحانه شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->