شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کیلین مورفی فیلم «پیکی بلایندرز» را می سازد

  • کد خبر: ۲۳۱۹۵۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کیلین مورفی فیلم «پیکی بلایندرز» را می سازد
فیلم «پیکی بلایندرز» با بازیگری و تهیه کنندگی کیلین مورفی ساخته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیلین مورفی بازیگر برنده اسکار، در نقش گانگستر ترسناک فیلم «پیکی بلایندرز» به نتفلیکس می‌رود. این فیلم به کارگردانی تام هارپر سازنده «قلب سنگی» و «رز وحشی» که فصل اول سریال «پیکی بلایندرز» را در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرد، ساخته می‌شود.

مورفی گفت: به نظر می‌رسد کار تامی شلبی با من تمام نشده … همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» بسیار خوشحال کننده است.

هارپر هم گفت وقتی بیش از ۱۰ سال پیش برای اولین بار «پیکی بلایندرز» را کارگردانی کرد، هیچکس تصوری نداشت که چه خواهد شد. وی افزود:، اما می‌دانستیم چیزی در بازیگران و نوشته‌ها وجود دارد که انفجاری خواهد بود.

ادامه این سریال را که در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام در آغاز قرن بیستم اتفاق می‌افتد خالق سریال، استیون نایت، نوشته که در کنار مورفی، کرین مانداباخ و گای هیلی از تهیه‌کنندگان هم خواهد بود.

نایت گفت: واقعاً از اینکه فیلم در شرف ساخته شدن است هیجان زده هستم. این یک فصل انفجاری در داستان «پیکی بلایندرز» خواهد بود. هیچ محدودیتی وجود ندارد. یک جنگ تمام عیار.

از جزییات طرح اطلاع بیشتری در دست نیست. این فیلم اواخر امسال وارد مرحله تولید می‌شود و با همکاری بی‌بی‌سی ساخته خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->