«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

تصویربرداری «زخم کاری ۳» در آلمان

  • کد خبر: ۲۳۱۹۵۶
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
تصویربرداری «زخم کاری ۳» در آلمان
بخشی از فیلمبرداری فصل سوم سریال «زخم کاری» در آلمان انجام می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل سوم سریال «زخم‌کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که همچنان در تهران در حال فیلمبرداری برای پخش در پلتفرم فیلیمو است.

در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم بود و چهره‌های تازه‌ای پا به سریال خواهند گذاشت.

طبق شنیده‌ها بخش‌هایی از فصل سوم این سریال که در ژانر اجتماعی و رازآلود است به مدت ۱۰ روز در استانبول فیلمبرداری شده است و مابقی سریال در صورت اخذ ویزای عوامل در آلمان مقابل دوربین خواهد رفت.

سریال «زخم کاری» برگرفته شده از رمان بیست زخم کاری با نوشته محمود حسینی‌زاد و مکبث اثر ویلیام شکسپیر است. فصل اول زخم کاری در سال ۱۴۰۰ و فصل دوم آن در سال ۱۴۰۲ ساخته و پخش شد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و... بازیگران نقش اصلی فصل دوم سریال زخم‌کاری بودند که توسلی در فصل دوم حضور نداشت و حضور جواد عزتی هم کمرنگ بود.

«زخم کاری» به احتمال زیاد از اواخر خرداد و اوایل تیر پخش خواهد شد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->