سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

جدیدترین خبر‌ها از فصل جدید «زخم کاری»

  • کد خبر: ۲۳۰۲۶۰
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
جدیدترین خبر‌ها از فصل جدید «زخم کاری»
با گذشت دو فصل از پخش سریال «زخم کاری» قرار است فصل سوم این سریال به زودی از فیلیمو پخش شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «زخم کاری» را می‌توان یکی از آثار موفق نمایش خانگی دانست که با الهام گرفتن از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد در فصل اول و اقتباس از نمایشنامه‌های معروف شکسپیر از جمله «مکبث» در فصل اول و «هملت» در فصل دوم سعی کرد پایه‌های فیلمنامه سریال را قوی و با پشتوانه ادبیات بردارد.

حالا در آستانه پخش فصل سوم سریال «زخم کاری» مروری بر آنچه که در فصل دوم بر شخصیت‌ها گذشت و ادامه یافتن سرنوشت برخی از کاراکتر‌ها در فصل جدید می‌تواند برخی از کنجکاوی‌ها را برطرف کند. مالک با بازی جواد عزتی که در فصل دوم تقریبا در سایه قرار داشت با مرگ فرزند ارشدش میثم در آخرین قسمت بالاخره حضور پیدا کرد تا در مقام قهرمان بتواند در فصل سوم قدرتنمایی کند. آن هم در شرایطی که مسعود طلوعی با حذف تمامی آدم‌های ریز و درشت هلدینگ ریزآبادی به هدف اصلی‌اش که پول نروژی‌ها بود نزدیک‌تر شده و تنها کسی که حالا روبروی او ایستاده مالک است.

از طرف دیگر زنان نقش مهمی در پیش‌برد داستان «زخم کاری» دارند. سمیرا با بازی رعنا آزادی‌ور که یکی از زنان طغیانگر و فم‌فتال سریال است با از دست دادن تمامی سرمایه‌های انسانی و مادی خود انگیزه‌ای جز انتقام گرفتن از طلوعی ندارد. سیما با بازی الناز ملک که در فصل دوم چهره جدید و متفاوتی را نشان داد بعد از مرگ همسرش رضا شفاعت و مرگ فرزند خوانده‌هایش حالا بخشی از بازی مهمی شده است که جز خون و انتقام سرانجامی ندارد.

در کنار اینها باید انگیزه‌های مهم سریال در پشت پرده را هم در نظر بگیریم. مالک حالا با همراهی و همکاری کردن با نیرو‌های امنیتی تلاش می‌کند باند فاسدی که در پشت پرده این جنایت‌ها حضور دارد را گیر بیندازد. با این مقدمه باید منتظر شروع فصل سوم سریال زخم کاری باشیم. جایی که مالک بعد از مدت‌ها پنهان شدن به صحنه بازگشته است و تمامی شخصیت‌ها در یک ماجرای پر فراز و نشیب حالا بخشی از یک پیکره بزرگ واحد در درام شده‌اند که می‌توانند همچون مهره‌های یک دومینو روی دیگر اجزای آن تاثیر بگذارند.

منبع: اطلاعات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->