قرارگرفتن کتاب تاریخ اقتصادی شهر مشهد در کتابخانه جدیدالتاسیس بریکس پلاس «فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات
سرخط خبرها

پخش پویانمایی‌های انتخاباتی از تلویزیون

  • کد خبر: ۲۳۲۰۵۱
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
پخش پویانمایی‌های انتخاباتی از تلویزیون
پویانمایی‌هایی با مضمون انتخابات از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز پویانمایی صبا در ایام منتهی به انتخابات، آثاری متفاوت و اثرگذار را در قالب پویانمایی برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما تدارک دیده است.

پویانمایی «ماجرا‌های آقای شهروندی» به‌تهیه‌کنندگی شهرام شیرزادی در ۱۰ قسمت دودقیقه‌ای و با تکنیک دوبعدی تولید شده است.

محور‌های این پویانمایی عبارت‌اند از چگونگی یک انتخاب درست در زندگی، اهمیت انتخابات درست و آگاهانه از منظر وظیفه شهروندی، مزایای مشورت‌کردن و نقش خانواده در انتخاب درست و بهتر، استفاده از مشاور در تصمیم‌گیری‌ها، فریب‌نخوردن در فضای مجازی، تاثیر حضور مردم در آینده جامعه و... است.

پویانمایی «آقامعلم و بچه‌ها» به‌تهیه‌کنندگی داوود حدیثی است. این انیمیشن در ۱۳ قسمت دودقیقه‌ای و با تکنیک کات‌اوت تهیه شده و محور‌های اصلی آن شامل بیان شرایط یک انتخابات سالم اعم از الزامات حضور در انتخابات، فضای انتخابات سالم، شرایط انتخاب‌کننده سالم، شرایط انتخاب‌شونده سالم، و انتخابات به‌عنوان یکی از اصول اساسی برای حفظ انسجام ملی و امنیت ملی، است.

پویانمایی «شکرستان» که به‌تهیه‌کنندگی مسعود صفوی برای مخاطب عام، به تعداد ۱۳ برنامه دودقیقه‌ای با موضوع انتخابات ساخته شده است و دربرگیرنده موضوعاتی از جمله انتخابات و بیان مباحثی همچون چگونگی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، بررسی عوامل تأثیرگذار بر رفتار انتخاباتی مردم، احترام و حفظ حرمت کاندیداها، بیان مطالبات مردم و... است.

مجموعه پویانمایی‌های تولیدشده در قالب یک بسته برای پخش از شبکه‌های سیما تدارک دیده است که به‌تدریج پخش خواهد شد.

«انتخاب من» به‌تهیه‌کنندگی مریم گودرزی در ۲۵ قسمت چهاردقیقه‌ای و با تکنیک سه‌بعدی تولید شده است. این مجموعه درباره شخصیتی است که یاد می‌گیرد چگونه در اجتماع و خانواده زندگی کند و حق انتخاب داشته باشد و وله‌های انتخابات این مجموعه هم با ۲۲ قسمت دودقیقه‌ای با تکنیک سه‌بعدی ویژه انتخابات تهیه و تولید شده است.

منبع: همشهری آنلاین

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->