چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر
سرخط خبرها

جزئیات برگزاری کارگاه‌های مشاوره قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز در حرم امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۲۳۲۱۹۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
جزئیات برگزاری کارگاه‌های مشاوره قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز در حرم امام رضا (ع)
کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزار شهرآرانیوز، اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح قرائت قرآن و نماز زائران و مجاوران گرامی، اقدام به برگزاری کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز در بخش برادران و خواهران نموده است.

محمد مقومی، رئیس اداره دارالقرآن حرم مطهر ضمن تشریح این برنامه‌ها اظهار کرد: این کارگاه‌ها در مکان‌های مختلفی از جمله اتاق‌های شماره ۹ و ۱۸ در دارالقرآن الکریم و نیز کارگاه‌های سیار در سطح حرم مطهر برگزار می‌شود تا دسترسی آسان برای همه علاقه‌مندان فراهم شود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها، اساتید مجرب و متخصص با صبر و حوصله، به ارائه آموزش‌های لازم در زمینه قرائت صحیح قرآن و نماز می‌پردازند و اشکالات و ابهامات برادران و خواهران گرامی را در این خصوص برطرف می‌کنند.

سرپرست دارالقرآن حرم مطهر رضوی در خصوص تنوع مکان‌های برگزاری این کارگاه‌ها، خاطرنشان کرد: علاوه بر کارگاه‌های ثابت در دارالقرآن، کارگاه‌های سیار نیز در رواق‌های مختلف حرم مطهر از جمله رواق امام خمینی (ره)، رواق دارالحجه، و رواق حضرت زهرا (س) مستقر هستند تا زائران و مجاوران گرامی در هر نقطه از حرم که باشند، بتوانند از این فیض الهی بهره‌مند شوند.

مقومی در ادامه به فعالیت‌های دیگر اداره دارالقرآن در حوزه آموزش قرآن و نماز اشاره کرد و گفت: ما در مکتب‌خانه همراه نیز آموزش‌های مختصر و مفیدی در زمینه قرائت قرآن به زائران ارائه می‌کنیم. همچنین در شبستان نماز (شبستان نهاوندی) نیز اساتید و مربیان مجرب جهت تصحیح قرائت نماز زائران حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->