آماده‌باش تمامی ظرفیت‌های شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی رویداد تابستانه «گل‌های اطلسی» و «باغ پرندگان» با حضور شهردار مشهد افتتاح شد (۲ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۲ تیر ۱۴۰۳) آبگرفتگی در معابر شهری مشهد نداشتیم (۲ تیرماه ۱۴۰۳) برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی شهربانو در بوستان‌های بانوان مشهد بازدید استاندار خراسان‌رضوی از مرکز جامع درحال‌احداث تشخیص و درمان سرطان «شهید رئیسی» چه کسی قصد تصرف زمین‌های محدوده تپه باستانی نادری مشهد را دارد؟ | اظهار بی اطلاعی میراث فرهنگی خراسان رضوی و ارجاع موضوع به یگان حفاظت کشف بیش از ۴ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک سوپرمارکت در مشهد (۲ تیر ۱۴۰۳) دیپلماسی شهری شهرداری مشهد در بین شهرداری‌های کشور‌های عضو بریکس سرآمد است پلمب ۳۰۰ خانه شخصی زائرپذیر غیرمجاز در مشهد اعمال‌قانون ۶ هزار و ۳۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲ تیر ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در مشهد، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت + فیلم آغاز برداشت گندم از مزارع شهرستان مشهد آغاز شد (۲ تیر ۱۴۰۳) ماجرای روزنامه‌نگار شهید خراسانی واقعه به‌توپ‌بستن مجلس کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار کوثر، میدان فلسطین و بولوار ملک‌آباد مشهد (۲ تیر ۱۴۰۳) پاسخ شهرداری به گلایه‌های ساکنان محله مهرآباد مشهد درباره ایمنی زمان بهره‌برداری از پایانه مفتح مشهد اعلام شد وسعت درختان پیرامون کشف‌رود به ۴۵۰ هکتار خواهد رسید تصویر زشت یک باغ | نمای بیرونی باغ وحش وکیل آباد مشهد نیازمند اصلاح آمادگی شهرداری مشهد مقدس برای ایجاد «دبیرخانه مشترک تصویر ایران آینده» با محوریت مشهد
سرخط خبرها

توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۲۰۳
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد
شهردار مشهد در خصوص پروژه‌های عمرانی این شهر توضیحاتی ار ائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در خصوص پروژه‌های عمرانی شهر مشهد اظهار کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود در محدوده حاشیه شهر قرار دارد. یکی از پروژه‌ها کلنگ‌زنی مجموعه آبی در رسالت ۸۲ مشابه مجموعه آبی شهید قربانی در پنجتن است که دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان و سالن‌های ورزشی خواهد داشت.

وی افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید میرزایی پروژه دیگری بوده که قبل از عید بدون مراسم افتتاحیه زیر بار ترافیک رفت و امروز به طور رسمی افتتاح می‌شود. عملیات اجرایی یک پارک خطی نیز در محدوده روستای قرقی انجام می‌شود. همچنین ۳۳ پروژه در حوزه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و پروژه‌های زودبازده نیز در بخش‌های مختلف به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

قلندر شریف بیان کرد: ما پلی در محدوده ورودی جاده سرخس به مشهد در منطقه ۶ در شهرک شهید باهنر مشابه پل دهرود را در دست اقدام داریم که جاده چهار خطه به یک پل دو خطه می‌رسد و دوباره چهار خطه می‌شود. این بخش گره ترافیکی و یک نقطه خطرآفرین بود. این پروژه آماده بهره‌برداری است و در خردادماه افتتاح می‌شود.

شهردار مشهد با اشاره به پروژه پل شهید هریری و بلوار قمر بنی هاشم (ع) تصریح کرد: این پروژه در شهرک شهید رجایی در بلوار حر جنب پارک کرامت قرار دارد که تا حداکثر یک ماه دیگر و شاید هم زودتر به بهره‌برداری می‌رسد. بلوار قمر بنی هاشم (ع) چهار کیلومتر است که بر ترافیک تاثیر دارد، بار ترافیکی بلوار حر را کم می‌کند و دسترسی اصلی به بوستان کرامت است.

وی ادامه داد: این بلوار با ریل راه‌آهن تقاطع داشت که ما پل راه‌آهن را تعریض کردیم و این بلوار زیرگذر است. در تعریض پل راه‌آهن برای آینده نیز پیش‌بینی کردیم که اگر قصد توسعه داشته باشند مشکلی برای عبور و ایجاد خطوط ریلی جدید وجود ندارد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: فاز یک بوستان کرامت به طول ۱۴ هکتار، ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در کنار آن پارک خطی به طول چهار کیلومتر است که آن را به پارک متصل کردیم، این بخش هم حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. هر دو قسمت تا شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید. هم‌چنین پارک بانوان را نیز به زودی بهره‌برداری می‌کنیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه یکی از معضلات محدوده مرکزی شهر و اطراف حرم، پارکینگ است، عنوان کرد: تامین پارکینگ مورد نیاز زائران و مجاوران توسط نماینده ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی و در سطح ملی مطرح است. ما پارکینگ‌های زیادی ساختیم، اما یک پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۵۰۰ جای پارک در میدان شهدا، ابتدای توحید تا حدود یک ماه دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود که برای تابستان به زایران کمک زیادی می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->