اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی رای خود را به صندوق انداخت انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در شمال تل‌آویو (۸ تیر ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان‌رضوی از اتاق وضعیت مشهد | آرای خراسان‌رضوی تاکنون نمایانگر مشارکت بالاست + فیلم پخش زنده شبکه خبر و پوشش کامل اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تماشای آنلاین اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخابات مجلس بیشتر است + فیلم کد نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری چند است؟ (۸ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر معظم انقلاب در شعبه اخذ رأی چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: همه فرمانداران برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارند

  • کد خبر: ۲۳۲۲۸۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
استاندار خراسان رضوی: همه فرمانداران برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارند
استاندار خراسان رضوی بر عدم طرفداری از یک کاندیدای مشخص در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: فرمانداران به عنوان یک تکلیف انقلابی برای برگزاری انتخابات آماده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۷ خرداد در نشست با فرمانداران استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات و عدم جانبداری از یک کاندیدای مشخص مانند انتخابات گذشته باید به عنوان یک تکلیف انقلابی سرلوحه متولیان امر باشد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات یکی از بزنگاه‌های مهم کشور است که باید به وظیفه خود عمل کنیم، افزود: در مواجهه با شرایط کنونی بسیار باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن زمینه برای حماسه حضور مردم فراهم شود.

وی گفت: مثل دوره‌های قبل انتخابات را با چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری تاکید نموده و دنبال می‌کنیم.

نظری با اشاره به تجربه خوب برگزاری انتخابات متوالی چند ماه اخیر در استان خاطرنشان کرد: تعداد شعب و انتخاب صندوق‌ها بر اساس مخاطب باید تنظیم و جانمایی شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مبانی اعتقادی مایه استحکام نظام اسلامی است و برای همین در چالش‌ها و حوادث بزرگی نظیر واقعه اخیر، نظام اسلامی با قدرت در مسیر تحقق اهداف خودش گام بر می‌دارد.

وی عنوان کرد: همان‌طورکه مقام معظم رهبری فرمودند، شهید رئیسی در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد و این اهمیت دارد که اقدامات دولت تداوم یابد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه بر پشتیبانی و تدارک پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: دقیقه به دقیقه انتخابات حق‌الناس است؛ لذا در روز رای‌گیری، فرایند برگزاری انتخابات در شعب، راس ساعت باید برگزار شود.

سیدهادی طباطبایی با بیان اینکه تخطی از اجرای قانون خط قرمز ماست، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله میزان مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->