نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس
سرخط خبرها

چرا مالکان استقلال درباره ماندن نکونام بیانیه رسمی نمی‌دهند؟

  • کد خبر: ۲۳۲۳۵۹
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
چرا مالکان استقلال درباره ماندن نکونام بیانیه رسمی نمی‌دهند؟
مالکان باشگاه استقلال درحالی که همچنان شایعات متعددی درباره ادامه همکاری نکونام وجود دارد، اما هیچ بیانیه‌ای درباره بودن یا نبودن قطعی سرمربی این تیم منتشر نکرده‌اند.
 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در نخستین فصل سرمربیگری جواد نکونام، نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. سرمربی آبی‌ها در فصلی که گذشت موفق شد  بیش از ۲۰ هفته، تیمش را در صدر جدول رده‌بندی لیگ نگه دارد و با کسب بیشترین امتیاز برای «یک تیم نایب قهرمان» در تاریخ ادوار لیگ برتر، رکورد امتیازآوری را از این حیث بشکند.
با این حال، اما پس از پایان لیگ و از دست رفتن قهرمانی استقلال برخی جریان‌ها شروع به انتقاد از عملکرد نکونام کردند و این فضا به سکو‌ها نیز کشیده شد.  
عده‌ای از هواداران اعتقاد داشتند که نکونام نتوانست تیمش را در ۳ هفته پایانی درست مدیریت کند و به همین دلیل استقلال قهرمانی را از دست داد. ضمن اینکه در طول فصل برخی از استقلالی‌ها نسبت به سبک بازی نکونام اعتراضات زیادی داشتند و سبک مربیگری او را مناسب تیم بزرگ استقلال نمی‌دانستند، اما به هر شکل نکونام توانست درنهایت نمره قبولی بگیرد و تیمش تا دقایق پایانی بازی با پیکان به نوعی قهرمان لیگ برتر بود و به خاطر گل آفساید پرسپولیس جام را از کف داد.  


با این وجود بعد از نایب قهرمانی استقلال شایعاتی در رسانه مبنی برکناری جواد نکونام و مذاکره با گزینه‌های نام آشنا برای استقلالی‌ها از سوی مالک این تیم مطرح شد که تنها واکنش مسئولین این باشگاه تا این لحظه ازسوی فرشید سمیعی در یک برنامه تلویزیونی رقم خورده و سرپرست موقت باشگاه استقلال با اشاره به قرارداد سه ساله نکونام از این موضوع گذر کرده است.  
این وضعیت می‌طلبد که مدیران به خصوص مالکان باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه محکم اعلام کنند که آیا جواد نکونام سرمربی این تیم برای فصل بعد خواهد بود یا خیر؟! بدون شک اعلام استراتژی قطعی استقلال برای فصل بعد می‌تواند به تمام شایعات و گمانه زنی‌ها پایان داده و شرایط را با ثبات‌تر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->