اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رییس شورای اسلامی شهر مشهد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد فرمانده سپاه قدس، پای صندوق رای در مشهد آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه شهردار مشهد: مدیریت شهری از ابتدا پای کار انتخابات بوده است | شهرداران مناطق به عنوان مسئولان حوزه‌های انتخابیه فعالیت دارند + فیلم فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا: هیچ مورد سوءامنیتی در مرز‌های شرقی کشور نبوده و متصور هم نیست اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آیت الله علم الهدی: شرکت در انتخابات، پاسداشت نعمت نظام اسلامی است | رئیس جمهور آینده کشور، امانتدار سرنوشت ملت + فیلم انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در شمال تل‌آویو (۸ تیر ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان‌رضوی از اتاق وضعیت مشهد | آرای خراسان‌رضوی تاکنون نمایانگر مشارکت بالاست + فیلم پخش‌زنده شبکه خبر و پوشش کامل اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ + تماشای آنلاین اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخابات مجلس بیشتر است + فیلم کد نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چند است؟ (۸ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر معظم انقلاب در شعبه اخذ رأی چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم
سرخط خبرها

جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات با ۱۵۰ شهید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۵۵۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات با ۱۵۰ شهید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
طی حملات شدید امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و مناطق مرکز نوار غزه ۱۵۰ تن شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در دویست و چهل و ششمین روز از تجاوزات مستمر خود علیه غزه، حملات شدیدی را به اردوگاه النصیرات و مناطق دیگری از مرکز نوار غزه انجام داد.

پهپاد‌های صهیونیست‌ها در آسمان اردوگاه النصیرات پرواز کردند و هر کسی را که در جاده‌های اردوگاه حرکت می‌کرد، هدف قرار می‌دادند.

به نقل از خبرگزاری سما، در حملات شدید و بی‌سابقه اشغالگران که اردوگاه النصیرات و مناطق شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی را در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، ۱۵۰ تن شهید و ده‌ها تن نیز زخمی شدند.

در پی این حملات صد‌ها فلسطینی از مناطق مختلف اردوگاه النصیرات به سمت شهر دیرالبلح حرکت کردند.

خبرنگار آناتولی نیز گزارش داد که توپخانه و هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت آمیز و شدیدی را به مناطقی در شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی و همچنین مناطق جداگانه در مرکز، غرب و شرق اردوگاه النصیرات انجام دادند.

وی تصریح کرد: بر اثر بمباران بی‌سابقه هوایی و توپخانه‌ای این مناطق، ستون‌های دود سیاه از تمام نقاط مرکزی نوار غزه برخاسته است.

به گفته شاهدان عینی، خودرو‌های نظامی اشغالگران به طور ناگهانی به مناطق شرقی و شمال غربی اردوگاه النصیرات نفوذ کردند که همزمان با حملات توپخانه‌ای شدید به مناطق وسیعی از اردوگاه بود.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز مرتکب پنج کشتار شد که ۷۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت و با این تعداد، آمار قربانیان از هفت اکتبر به ۳۶ هزار و ۸۰۱ شهید و ۸۳ هزار و ۶۸۰ مجروح رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.

در این راستا تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: کشتار‌های روزانه خونین به ویژه کشتار امروز در اردوگاه النصیرات ادامه جنگ نسل‌کشی است. ما دولت آمریکا را مسوول این جنایت‌ها می‌دانیم و از این کشور می‌خواهیم این جنگ را که همه چیز را نابود خواهد کرد، متوقف کند. ما از شورای امنیت و جامعه بین‌المللی می‌خواهم فورا برای توقف این کشتار‌ها مداخله کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->