سرخط خبرها

بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر: ۲۳۲۵۷۰
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام
درویش و اوسمار در مورد بازگشت علی علیپور به پرسپولیس اختلاف دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، اوسمار ویرا قبل از ترک ایران برنامه خود را برای پیش فصل و همچنین نقل و انتقالات به مدیران باشگاه داده است.

یکی از بازیکنانی که طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس شنیده شده، علی علیپور است. مهاجم شمالی سابق پرسپولیس که سابقه آقای گلی با این تیم را هم در کارنامه دارد، بار‌ها در مصاحبه هایش اعلام کرد دوست دارد به پرسپولیس برگردد. او حتی مدعی شد با پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را هم انجام داده و مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس نخواهد داشت. درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس با علیپور صحبت‌هایی در خصوص حضور این بازیکن در پرسپولیس انجام داده و دوست دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال اوسمار برای جذب علیپور پاسخی نداده و به نظر می‌رسد اولویت مرد برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس جذب مهاجمان دیگری است. اوسمار به غیر از جذب یک مهاجم بلند قامت خارجی، در بین بازیکنان داخلی خواهان به خدمت گرفتن جواد آقایی پور ستاره این فصل استقلال خوزستان شده و علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد.

تا زمان مشخص شدن وضعیت اوسمار برای فصل آینده، پرونده بازگشت علیپور هم متوقف خواهد شد تا بعد از پاسخ نهایی اوسمار، باشگاه پرسپولیس فعالیت رسمی خود را در نقل و انتقالات تابستانی شروع کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->