ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو

  • کد خبر: ۲۳۲۵۹۱
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو
تیم فوتسال فرش آرای مشهد، لیگ بیست و ششم را با تغییر کادرفنی شروع می‌کند تا شاید نتیجه متفاوتی نسبت به دوره‌های قبلی اش بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتسال فرش آرا با کادرفنی جدید و بومی خودش برای لیگ برتر، استارت زد. زرد و آبی‌های مشهدی که سال گذشته با محسن حسن زاده روی سکوی هفتم لیگ ایستاده بودند، امسال تصمیم گرفتند با احمد شفیعی وارد مسابقات لیگ شوند. این اتفاق در حالی رقم خورد که نماینده فوتسال مشهد که بعنوان قدیمی‌ترین تیم لیگ هم شناخته می‌شود، معمولا جایگاهی بین رتبه‌های هفتم تا دهم را کسب می‌کند و هواداران این تیم امیدوارند با تغییر کادرفنی اتفاقات جدیدی هم برای این تیم رقم بخورد. احمد شفیعی که سال‌ها در تیم‌های مختلف مشهدی سابقه کوچینگ را در کارنامه اش دارد، در اولین گام حمید طیبی بازیکن سابق علم و ادب را به کادرفنی خودش اضافه کرد تا در کنار دوست قدیمی اش کار را پیش ببرد.

شفیعی دومین ماموریت خودش را هم در تکمیل کادر بازیکنان این تیم دید و با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، تصمیم گرفت یک تیم کاملا بومی و با محوریت بازیکنان شاغل در لیگ یک و زیرگروه را تشکیل دهد. به همین خاطر بازیکنان فعال استان در رده‌های مختلف، چند جلسه‌ای را با تیم اصلی تمرین می‌کنند تا درصورت صلاحدید چند نفری به تیم اصلی راه پیدا کنند.

شروع تمرین با آرزوی سلامتی برای علی اسعدی

تمرین امروز فرش آرا با صحبت‌های رضا سالار شروع شد که در همان ابتدا مدیرعامل باشگاه از همه بازیکنان خواست تا برای سلامت علی اسعدی بازیکن ساق این تیم که این روز‌ها در کماست، دعا کنند. در ادامه کادر فنی یک بار دیگر به بازیکنان معرفی شدند و برنامه‌های لیگ آینده ریل گذاری شد. قدرت بهادری، سعید سروری، سجاد امانی، سینا اسدی، حمید قهرمانی، سجاد عادلی و حامد ثنائی جزو ستاره‌های فصل گذشته این تیم هستند که در لیگ برتر بعدی هم پیراهن تیم مشهدی را به تن خواهند کرد. همچنین علی نیکنام، میثم برمشوری و وحید ندری هم تا به این لحظه، جدا شده‌ها قطعی فرش آرا هستند.

سرمربی فرش آرا: اولویت ما استفاده از بازیکنان بومی است

احمد شفیعی گفت: اول از مجموعه مدیریتی فرش آرا تشکر می‌کنم که این فرصت را برای من ایجاد کردند تا تیم شهرم را در لیگ برتر هدایت کنم. امسال مبنای کار ما استفاده از ظرفیت‌های بومی استان بود و به همین منظور تلاش کردیم تا با چند فراخوان تمام این بازیکنان فعال را ارزیابی کنیم و براساس نیاز‌های مان از ایشان استفاده کنیم. اگر روزی تصمیم بگیریم از بازیکنان سایر استان‌ها استفاده کنیم، قطعا باید بازیکنانی باشند که مثل آن‌ها را نداشته باشیم و یک سرو گردن از سایر بازیکنان مان بالاتر باشند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در ادامه افزود: غیر از پست گلری که تقریبا به یک قطعیت رسیده ایم و کار را بسته ایم. اما در سایر پست‌ها باتوجه به اینکه چند بازیکن را از دست داده ایم، نیاز به بازیکن و خون جدید داریم. البته شاکله اصلی تیم را حفظ کرده ایم و به همین منظور از تمام بازیکنان خوبی که پیشنهادات بهتر داشتند، اما تصمیم گرفتند پیراهن تیم همین شهر را بپوشند هم تشکر ویژه می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->