قرارگرفتن کتاب تاریخ اقتصادی شهر مشهد در کتابخانه جدیدالتاسیس بریکس پلاس «فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات
سرخط خبرها

پخش «متولد ایران» ویژه انتخابات + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۳۲۶۳۲
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
پخش «متولد ایران» ویژه انتخابات + زمان پخش
حسین ماکنعلی، تهیه‌کننده برنامه «متولد ایران» بیان کرد که این برنامه با توجه به انتخابات ریاست‌جمهوری و با هدف آگاه‌سازی مخاطبان درباره ضرورت و اهمیت این انتخابات پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین ماکنعلی، سردبیر و تهیه‌کننده ویژه‌برنامه انتخاباتی «متولد ایران»، درباره این برنامه که از رادیو انتخاب پخش می‌شود، گفت: هم‌زمان با انتخابات ریاست‌جمهوری به فکر طراحی و تولید برنامه‌ای ویژه بودیم که بتواند به پرسش‌های مخاطبان درباره انتخابات پاسخ دهد و این برنامه با همین هدف تولید شد و به آنتن رسید.

وی با اشاره به بخش‌های این برنامه عنوان کرد: گفتگو با کارشناسان حوزه سیاسی در جهت تبیین ضرورت شرکت در انتخابات، شرایط رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی، دولت آینده و مسائل سیاسی و اقتصادی کشور و وظایف دولت در حوزه فرهنگ از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این برنامه مطرح می‌شود. همچنین گفتگو با استانداران درباره خدمات دولت رئیس‌جمهور شهید بخش دیگری از برنامه «متولد ایران» است.

ماکنعلی با اشاره به دیگر جزئیات برنامه و نحوه تعامل با مردم توضیح داد: این برنامه که کارشناس‌محور است، در بخشی‌های مختلفی با حضور کارشناسان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی طراحی شده است. در بخش اول سیاست داخلی، در بخش دوم سیاست خارجی، در بخش سوم اقتصاد و بخش چهارم فرهنگ مورد بررسی قرار می‌گیرد. ضمن اینکه برای مشارکت هر‌چه‌بیشتر مردم در برنامه از وسایل ارتباطی تلفن و پیامک هم بهره می‌گیریم و در بخش گزارش، گزارشگر با مردم درباره لزوم شرکت در انتخابات صحبت می‌کند.

این تهیه‌کننده در پایان، درباره عوامل برنامه هم بیان کرد: از موسیقی‌های ملی و محلی در فواصل برنامه به‌اقتضای بخش‌ها و آیتم‌های مختلف استفاده می‌شود و اجرا و گویندگی برنامه «متولد ایران» را فاطمه نیرومند و محمد اطهری بر عهده دارند.

«متولد ایران» به‌نویسندگی فریده علیزاده‌کاشانی و هماهنگی و گزارشگری زهرا یاقوتی از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ از رادیو انتخاب پخش می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->