سرخط خبرها

فرهاد قائمیان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کوثر شد

  • کد خبر: ۲۳۲۶۸۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
فرهاد قائمیان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کوثر شد
فرهاد قائمیان به‌عنوان رئیس هیئت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر باکیده، دبیر جشنواره، در حکمی، فرهاد قائمیان را به‌عنوان رئیس هیئت داوران این جشنواره منصوب کرد.

در حکم دبیر جشنواره خطاب به رئیس هیئت داوران آمده است:

«پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر به عنوان یکی از رخداد‌های فرهنگی سینمایی با محوریت نقش زنان ایثارگر در سینما به عنوان بستری مناسب برای شکوفانمودن استعداد‌های فیلم‌سازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین‌المللی به‌ویژه سینمای کشور‌های حوزه مقاومت پیش رو خواهد بود.

با عنایت به تجربیات ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی به موجب این حکم حضرت‌عالی را به‌عنوان رئیس هیئت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منصوب می‌نمایم. امید است با حضور مؤثر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرمندان در عرصه سینما شاهد تجلی این رویداد فرامرزی باشیم.»

سال گذشته دو سریال «مشاور» و «ترور» از شبکه‌های یک و افق با بازی فرهاد قائمیان روی آنتن رفت. همچنین ۲ فیلم اکران‌نشده «بهشت تبهکاران» و «قلب رقه» نیز با بازی وی در نوبت اکران قرار دارد، قائمیان در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم سینمایی «غریب» کسب کرده بود.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، مؤسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران، تیرماه سال جاری با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->