سرخط خبرها

«بهشت تبهکاران» سریال می شود

  • کد خبر: ۲۴۱۹۷۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
«بهشت تبهکاران» سریال می شود
دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در حال آماده‌سازی نسخه سریالی این فیلم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «بهشت تبهکاران» آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی است که از چند سال قبل در دست تولید بود و سرانجام در جشنواره فجر ۱۴۰۲ رونمایی شد.

این فیلم داستانی را از تاریخ معاصر ایران با اشاره به بخشی از وقایع ملی شدن صنعت نفت در کشور تصویر کرده است.

«بهشت تبهکاران» به تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و علی قائم‌مقامی ساخته شده و در گزارشی که در روز‌های گذشته از سوی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد به به مشارکت این بنیاد در ساخت فیلم «بهشت تبهکاران» و نیز سریال آن اشاره شده بود.

براساس این گزارش بنیاد سینمایی فارابی مالک ۵۵ درصد فیلم است و برای حق مالکیت فیلم و پیش خرید سریال در دو نوبت، رقم‌های ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان پرداخت کرده است.

نسخه سینمایی این فیلم آماده نمایش است و نسخه سریالی آن نیز برای پخش در حدود هشت قسمت در حال آماده شدن است، اما زمان اکران فیلم و پخش سریال مشخص نیست و با توجه به تغییرات مدیریتی پیش‌رو پس از استقرار دولت جدید، به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری برای اکران فیلم احتمالا در زمان دیگری نهایی می‌شود.

در «بهشت تبهکاران» امیرحسین آرمان بازیگر نقش اصلی است و در کنار او لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، حسام منظور، رضا شفیعی‌جم، فریبا متخصص، فخرالدین صدیق شریف، اسماعیل خلج، علیرضا جلالی تبار، محمدرضا هاشمی، سهیل برخورداری، حمید متقی، فتح‌الله جعفری جوزانی، مهدی مهریار، جواد طوسی و نیز افسانه بایگان و فرهاد قائمیان بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: یک نویسنده و فعال کارگری جوان، ناخواسته اسیر دسیسه‌های تبهکاران می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->