درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت نقش پررنگ پروین در تغییر کادرپزشکی پرسپولیس نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال (۵ مرداد ۱۴۰۳) | حسرت فرش‌ در کسب اولین پیروزی فصل + فیلم تعطیلی اماکن ورزشی روباز شهرداری مشهد در روز‌های شنبه (۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) و یکشنبه (۷ مرداد ماه ۱۴۰۳) هشدار بمب‌گذاری در پاریس ساعاتی قبل از افتتاحیه المپیک پاریس! جزئیات توقف حرکت قطار‌ها در فرانسه ساعاتی پیش از افتتاحیه المپیک پاریس سربازی ملی‌پوشان فعلا به تعویق افتاد نشست خبری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در پاریس به طور ناگهانی لغو شد! اوج نارضایتی هواداران آبی از تمدید قرارداد رضاوند یامگا با یک چشم پاس گل داد| زوج رامین-کوین شکل می‌گیرد؟ تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس
سرخط خبرها

والیبالیست‌های فولاد سیرجان بازهم قهرمانی می‌خواهند

  • کد خبر: ۲۳۲۹۴۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
والیبالیست‌های فولاد سیرجان بازهم قهرمانی می‌خواهند
قهرمان لیگ برتر والیبال ایران با دو بازیکن خود تمدید کرد و دو بازیکن جدید گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شد، در ادامه برنامه نقل و انتقالاتی خود زیر نظر بهروز عطایی دست به خرید دو بازیکن جدید زد و با دو بازیکن فصل قبل خود تمدید کرد.

علی رمضانی پاسور فصل پیش طبیعت اسلامشهر، که از بازیکنان مورد علاقه بهروز عطایی نیز هست با عقد قراردادی راهی این تیم شد تا یک بار دیگر شاگرد عطایی بشود. دیگر خرید این تیم در پست دریافت کننده قدرتی است، اسماعیل مسافر بازیکن فصل پیش پاس گرگان که عملکرد خوبی را در فصل پیش از خود بر جای گذاشت نیز به این تیم پیوست.

همچنین این باشگاه با مهدی مرندی لیبروی با تجربه خود برای سومین سال پیاپی تمدید کرد و علی حاجی‌پور قطر پاسور خود که از بند مصدومیت طولانی مدت رها شده یک فصل دیگر قرارداد بست.

فولاد سیرجان یکی از دو نماینده‌ی ایران در جام باشگاه‌های آسیا است که در تلاش است دومین قهرمانی خود در این تورنمنت را کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->