کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی
سرخط خبرها

تجلیل از آهنگساز «ارباب حلقه‌ها» در جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۴

  • کد خبر: ۲۳۳۳۲۴
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
تجلیل از آهنگساز «ارباب حلقه‌ها» در جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۴
هاوارد شور آهنگساز «ارباب حلقه‌ها» در جشنواره فیلم زوریخ تجلیل می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هاواراد شور آهنگساز کانادایی برنده سه جایزه اسکار در جشنواره فیلم زوریخ و در بیستمین دوره این جشنواره در ماه اکتبر تجلیل می‌شود.

این جشنواره از این آهنگساز افسانه‌ای با اهدای جایزه دستاورد حرفه‌ای خود تجلیل خواهد کرد. وی که ۳ جایزه اسکار در کارنامه دارد و برای موسیقی‌های نمادینش در سه‌گانه «ارباب حلقه ها» و «هابیت» پیتر جکسون شناخته می‌شود، این جایزه را در بیستمین دوره جشنواره در ماه اکتبر دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این وی ریاست بخش رقابت بین‌المللی موسیقی فیلم این جشنواره را در این دوره بر عهده خواهد داشت و این کار را با داوری برای کشف استعداد‌های جوانی که هر یک باید برای یک فیلم کوتاه ۸ دقیقه‌ای موسیقی اصلی خلق کنند، انجام می‌دهد. ۳ آهنگ فینالیست به صورت زنده توسط ارکستر مجلسی زوریخ به سرپرستی فرانک استروبل در ۵ اکتبر و در مراسم جشن سینما در کنسرت زوریخ اجرا خواهد شد و آهنگ برنده یک جایزه نقدی ۱۱۵۰۰ دلاری دریافت خواهد کرد.

این آهنگساز برای بیش از ۸۰ فیلم آهنگ ساخته که ۱۲ فیلم دیوید کراننبرگ، از «اسکنرها» و «مگس» گرفته تا فیلم اخیر وی «کفن ها» که در بخش رقابتی کن امسال حضور داشت را دربرمی‌گیرد. وی آهنگساز «سکوت بره‌ها» جاناتان دمی، «اسپات لایت» تام مک کارتی و «هوگو» مارتین اسکورسیزی هم بوده و بی‌شمار اپرا، کنسرتو و دیگر آثار کلاسیک ساخته است.

بیستمین جشنواره فیلم زوریخ از ۳ تا ۱۳ اکتبر (۱۲ تا ۲۲ مهر) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->