مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال
سرخط خبرها

پیام احساسی اوسمار برای هواداران پرسپولیس| خداحافظ

  • کد خبر: ۲۳۳۴۱۸
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
پیام احساسی اوسمار برای هواداران پرسپولیس| خداحافظ
سرمربی برزیلی پرسپولیس رسما از این تیم جدا شد.

به گزارص شهرآرانیوز، اوسمار ویرا با انتشار پیامی رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد. در این پیام آمده است:

بازیکنان، مدیران، کارکنان و هواداران عزیز پرسپولیس، وقتی در تابستان ۲۰۲۲ وارد پرسپولیس شدم، نمی‌دانستم که حضور در کنار شما چقدر برایم لذت بخش خواهد بود.



احساسات تجربه شده در این دو سال با احساسات تجربه شده گذشته من در دوران حرفه‌ای، قابل مقایسه نیست. دوستی‌های زیادی ایجاد شد. یادگیری در مورد فرهنگ بسیار غنی ایران و خوشبختانه چهار دستاورد شگفت‌انگیز که باعث شادی کل ارتش سرخ پرسپولیس شد را تجربه کردم.

در این نیم فصل آخر به عنوان سرمربی، عنوانی را کسب کردیم که در اوج دوران حرفه‌ای‌ام از ابتدا تاکنون برای من بهترین بوده است؛ عنوانی که نه تنها با تلاش در زمین، بلکه با اتحاد و تعهد یک ملت به دست آمد.

دو سال دوری از دوستان و به خصوص خانواده چیزی نیست که کسی بتواند آن را به راحتی بیان کند. دو سال زمانی است که دیگر برنمی‌گردد. فقط خود می‌دانم که شب‌های زیادی را نگران همسر و دخترم بودم. اینکه آیا بعد از کار یا مدرسه به سلامت به خانه می‌رسند. می‌دانم که فداکاری‌های ما نتایج حرفه‌ای به همراه داشت، اما آثار عمیقی بر جای گذاشتند مثل دوری و دلتنگی.

در حال حاضر تصمیم من این است که نزدیک خانواده‌ام باشم.

پرسپولیس عزیز، این خداحافظی نیست، فقط یک "به زودی می‌بینمت" است. امیدوارم در آینده بار دیگر با هم همراه شویم.

با تمام محبت، احترام و آرزوی موفقیت روزافزون برای همه خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->