جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در بدون تعارف: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم+ فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف در مشهد مقدس | قالیباف در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد | اجازه بدهیم اقتصاد مردمی شود + فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس | جلیلی در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد
سرخط خبرها

اعلام آمادگی فرمانداری مشهد برای برگزاری جلسات مناظره و تریبون آزاد انتخاباتی در شهر مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۴۳۸
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
اعلام آمادگی فرمانداری مشهد برای برگزاری جلسات مناظره و تریبون آزاد انتخاباتی در شهر مشهد + فیلم
معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد، آمادگی فرمانداری مشهد را برای برگزاری جلسات مناظره و تریبون آزاد فعالان سیاسی در مشهد اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، نشست احزاب سیاسی استان خراسان‌رضوی با معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد برگزار شد.

در این نشست، جمعی از فعالان سیاسی مشهد دیدگاه‌های خود را درباره راهکارهای اجرایی برای جلب مشارکت مردم در انتخابات و ضرورت حضور موثر احزاب در این زمینه بیان کردند.

وجود نشاط و تحرک سیاسی جدید احزاب و جریان‌های سیاسی، لزوم کنشگری احزاب، لزوم حمایت دستگاه‌های سیاسی استان از فعالیت‌های احزاب، ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی، پرهیز از تهمت و غیبت انتخاباتی، وجود عدالت در استفاده جریان‌های مختلف سیاسی از فضاهای اجتماعی برای تبلیغات، تلاش برای آشتی‌دادن مردم با صندوق‌های رای، برقراری انسجام میان فعالیت‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی و... ازجمله مواردی بود که حاضران در این جلسه به آن اشاره کردند.

احزاب سیاسی به وظیفه خود عمل کرده‌اند

اما در ادامه این جلسه، محسن داوری، معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد، ضمن ابراز خوشحالی از پویایی احزاب و تشکل‌های سیاسی و حضور نمایندگان احزاب در این جلسه، از حضور و همراهی احزاب در مراسم رئیس‌جمهور شهید تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید توقع داشت همه احزاب هم‌رأی و هم‌نظر باشند، خاطرنشان کرد: اختلاف نظر باید وجود داشته باشد و انسجام در هم‌عقیده‌بودن نیست.

داوری با تقدیر از تمام جریانات سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اعتدالی و اصولگرا که با حضور خود در عرصه‌های مختلف برای برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کرده‌اند، افزود: شما به عنوان مسئولان جریان‌های سیاسی که سال‌هاست در این عرصه حضور داشته و تاثیرگذار بوده‌اید، چه دلخور و چه خوشحال از نتایج، به وظیفه خود عمل کرده‌اید.

ورود در عرصه‌های سیاسی و حمایت از افراد و جریان‌ها، خط‌قرمز ماست

فرماندار مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای برگزاری یک رقابت انتخاباتی سالم برای انتخاب رئیس‌جمهور، بر پرهیز عوامل اجرایی انتخابات از ورود به عرصه‌های سیاسی اجرایی تاکید کرد و گفت: این موضوع حتی در زمان انتخاب معتمدان برای حضور در هیئت اجرایی انتخابات نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و باامنیت و پرشور است. ورود در عرصه‌های سیاسی و توصیه افراد به حمایت از افراد و جریان‌ها، خط‌قرمز ماست.

داوری در ادامه گفت: اگر اشتباهی کردیم، از بیان آن ترس نداریم و ترسی از اصلاح روندهای نادرست نیز نداریم.

ایجاد زمینه لازم برای برگزاری مناظرات و تریبون آزاد برای جریان‌های سیاسی

فرماندار مشهد در بخش دیگری از سخنان خود، با اعلام اینکه مراکزی مانند مساجد و حسینیه‌ها برای برگزاری محافل و جلسات انتخاباتی آمادگی دارند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم جریان‌های مختلف به صورت مساوی از این امکان استفاده کنند.

وی با استقبال از برگزاری برنامه‌هایی نظیر مناظرات و تریبون آزاد خاطرنشان کرد: فرمانداری مشهد فارغ از مواضع احزاب و گروه‌ها، آماده همکاری با همه احزاب و جریان‌های سیاسی برای برگزاری جلسات مناظره است و تلاش می‌کند امنیت و حتی مسائل ترافیکی لازم برای برگزاری این‌گونه جلسات را فراهم کند.

وی در مورد برگزاری تریبون آزاد و ایستگاه‌های گفت‌وگو در نقاط مختلف و اعلام برنامه‌ها و دیدگاه‌های احزاب، این موضوع را بلامانع دانست و خاطرنشان کرد: البته باید در ایجاد این‌گونه فضاها نیز مساوات و عدالت برای همه جریان‌های سیاسی فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->