استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید
سرخط خبرها

تکمیل و احداث ۵ هزار کلاس درس در خراسان‌رضوی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز+ فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۰۹۳
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
تکمیل و احداث ۵ هزار کلاس درس در خراسان‌رضوی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز+ فیلم
استاندار خراسان‌رضوی از تکمیل و احداث ۵ هزار کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم افتتاحیه طرح‌های «سه‌شنبه‌های امید» ویژه افتتاح کلاس‌های درس شهرستان مشهد که امروز در منطقه تبادکان برگزار شد، عنوان کرد: همچنان نیازمند تکمیل پروژه‌های مرتبط با مدرسه‌سازی هستیم و این پروژه‌ها حداقل تا ۲ سال آینده باید تداوم داشته باشد.

وی با تقدیر از همکاری خیرین مدرسه‌ساز ادامه داد: همانند زحمات خیر محترم، جناب آقای مادرشاهیان که از فعالان حوزه هتلداری هستند، شایسته است تا سایر پروژه‌های ساخت کلاس درس نیز با همکاری صنف هتلداران به ثمر بنشیند.

نظری افزود: طی ۳ سال گذشته، قریب به ۴ هزار کلاس درس در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است و ۵ هزار کلاس دیگر نیز در قالب طرح «یادگار ابراهیم» در دستورکار ماست که امیدواریم ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس از مجموع یادشده توسط خیرین ساخته شود.

احداث ۵۳۵ کلاس درس در طرح «سه‌شنبه‌های امید»

همچنین فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه افتتاح دبیرستان «حسن قاسمی» و دبستان «امام‌رضا(ع)» عنوان کرد: خوشبختانه این مرکز آموزشی در طرح سه‌شنبه‌های امید کلنگ‌زنی شد و پس از ۸ ماه تلاش، در یکی از سه‌شنبه‌های امید نیز افتتاح شد.

محسن داوری خاطرنشان کرد: این مدرسه کاملاً خیرساز بوده و با تلاش‌های مردمی بنا نهاده شده است.

وی به همکاری تمامی دستگاه‌های متولی شهرستان مشهد در امر ساخت و تجهیز مدارس اشاره و تصریح کرد: از آغازبه‌کار طرح سه‌شنبه‌های امید از آبان سال گذشته تاکنون، ۵۳۵ کلاس درس در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است و تمام ظرفیت‌های موجود برای افزایش این تعداد، از سوی دستگاه‌های متولی در مشهد مهیاست.

گفتنی است دبیرستان حسن قاسمی و دبستان امام‌رضا(ع)، مدارسی هستند که به‌کوشش خیرین مدرسه‌ساز درقالب ۶ کلاس درس در محدوده آموزش‌وپرورش تبادکان و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح شدند تا مشکل کلاس درس بیش‌از ۲۰۰ دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و دبیرستان این منطقه رفع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->