مسعود پزشکیان همراه با محمدجواد ظریف در «میزگرد سیاسی» شبکه سه حاضر شد حسین انتظامی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی مشمولان خدمت سربازی تیرماه سال ۱۴۰۳ فراخوانده شدند حضور محمدجواد ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان + ساعت پخش پوتین حکم پیمان همکاری استراتژیک با کره‌شمالی را امضا کرد + جزئیات سخنگوی دولت: مکلفیم آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داد، تکمیل کنیم وزیر بهداشت: قصور احتمالی حادثه بیمارستان قائم(عج) رشت به مراجع قضایی اعلام می‌شود نگاهی به سفر پوتین به کره شمالی؛ تعمیق روابط استراتژیک + فیلم و عکس برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری: نقل‌قول‌های غیرمستند یا برداشت‌های شخصی فاقد اعتبار است ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در مشهد راه‌اندازی شد وعده بلینکن به نتانیاهو برای رفع محدودیت ارسال سلاح به تل‌آویو تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت‌نام‌نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد گزارش کامل از اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا ۲ فرد و ۵ نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد
سرخط خبرها

جهاد اسلامی: هدف اصلی اسرائیل و آمریکا شکست مقاومت است

  • کد خبر: ۲۳۳۷۰۶
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
جهاد اسلامی: هدف اصلی اسرائیل و آمریکا شکست مقاومت است
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که هدف اصلی رژیم صهیونیستی و آمریکا، شکست مقاومت است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد الهندی، معاون دبیرکل جهاد اسلامی، گفت: ما با وحدت میدانی و سیاسی، نقشه‌های (رژیم) اسرائیل را خنثی کردیم.

وی با بیان اینکه اگر توقف کامل تجاوز و خروج کامل نظامیان صهیونیست از غزه حاصل نشود، پیشنهاد آتش‌بس را نمی‌پذیریم، افزود: گروه‌های مقاومت در مطالبات خود در مذاکرات آتش‌بس متحد هستند.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی همچنین با تاکید براینکه فردای جنگ فقط به فلسطینی‌ها مربوط می‌شود و این موضوع بین ما (فلسطینیان) توافق خواهد شد، گفت: هدف اصلی (رژیم) اسرائیل و آمریکا شکست مقاومت و نه برقراری آتش‌بس است.

الهندی افزود: از روز اول جنگ، مواضع آمریکا سختگیرانه‌تر از (رژیم) اسرائیل بوده است، زیرا نبرد را مدیریت می‌کند و آمریکایی‌ها اکنون به دنبال فشار برای آتش‌بس هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بدون توافق آتش بس، اسرا به اسرائیل باز نمی‌گردند، گفت: مقاومت پیشنهاد اضافه کردن ترکیه، چین و روسیه به عنوان ضامن هر توافقی را مطرح کرد، اما طرف مقابل مخالفت کرد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->