رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

ترامپ: اعتراضی به ارسال کالای پزشکی به ایران ندارم!

  • کد خبر: ۲۳۳۹۸
  • ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
ترامپ: اعتراضی به ارسال کالای پزشکی به ایران ندارم!
رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی است اقدام اروپا در ارسال اقلام پزشکی به ایران، مایه دلخوری وی نیست.
به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از فایننشال تایمز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در یکی از تازه‌ترین ادعا‌های خود گفته مانعی برای ارسال کالا‌های پزشکی به ایران نمی‌بیند.

وی که دست و پاگیرترین تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران اعمال کرده و حتی در شرایط شیوع کرونا نیز حاضر به چشم‌پوشی از آن‌ها نیست؛ مدعی شد: اینکه اروپایی‌ها در حال ارسال کالا‌های پزشکی به ایران هستند؛ او را آزرده‌خاطر نمی‌کند.

این در حالی است که کمی پیشتر نیز مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بار دیگر در اظهاراتی عوام‌فریبانه و در حالی که اغلب کارشناسان خواستار لغو تحریم‌های ضدایرانی در شرایطی هستند که این کشور با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند؛ مدعی شد: تحریم‌ها مانع از ارسال کمک‌های بشردوستانه به ایران نمی‌شود.

وی همچنین بار دیگر ژست کمک به ایران را به خود گرفت و مدعی شد: از همان روز نخست شیوع کرونا در ایران، به آن‌ها پیشنهاد کمک بشردوستانه دادیم.

ادعا‌های بی‌اساس ترامپ و وزیر خارجه دولت واشنگتن در حالی مطرح می‌شود که از آغاز همه‌گیری کووید ۱۹، کشور‌هایی نظیر چین، روسیه و پاکستان به دفعات، آمریکا را از بابت لجاجت در اعمال تحریم‌های یکجانبه مورد سرزنش قرار داده‌اند.
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->