ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۴۰۵۹
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم
مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» با هدف تقدیر از ورزشکاران و فعالان این مسیر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» صبح امروز (یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در مشهد برگزار شد.

این مراسم که با حضور فرماندار مشهد، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌های خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان‌جنوبی، معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد و نیز مدیران فرهنگی مشهد برگزار شد با هدف تقدیر از ورزشکاران و خادمان این جشنواره رقم خورد.

در این دوره تعداد ۱۵ دونده استقامتی مسیر ۲۳۰۰ کیلومتری را در فاصله دو هفته پشت سر گذاشتند. ورزشکاران و دوندگان این جشنواره از مرز شلمچه در استان خوزستان مسیر خودشان را شروع کردند و بعد از پشت سر گذاشتن استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی، وارد خراسان رضوی و در نهایت شهر مشهد شدند.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و دوندگان فعال در این جشنواره و نیز مدیران کل استان‌های حاضر در مسیر تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان: جشنواره برنامه جاده ولایت اجرای کلام رهبری است

حجت الاسلام علی احدی گفت: تنها دلیل حضورمان در این محفل خداقوت گفتن به ورزشکاران و عزیزانی است که در این مسیر حرکت کردند. توفیقی که شامل حال این عزیزان شد انصافا باعث حسادت می‌شود و امیدوارم توشه‌ای را که برای خودتان ذخیره کردید در آخرت دستگیر همه شما شود.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان همچنین عنوان کرد: همراه شدن مراسم اختتامیه با روز عرفه، برکت و اثرات مثبت این جشنواره را دو چندان می‌کند و من مطمئنم این عزیزان و ورزشکاران تماما متبرک هستند و حضورشان در این مراسم جلسه ما را نورانی کرده است.

وی در ادامه افزود: مردم ما قلبا در وجودشان ایمان وجود دارد و انجام برنامه‌های این‌چنینی باعث می‌شود این ایمان تبدیل به عمل صالح شود، این اتفاق عیناً اجرای همان بیان مقام معظم رهبری است که فرمودند: باید از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیریم.

حجت السلام احدی در پایان گفت: از اجرای این برنامه در ابعاد بین المللی هم استقبال می‌کنیم و قول می‌دهم اگر برای سال آینده هم در همین سمت فعال باشم، سازوکار‌های لازم برای اجرای این مراسم از مرو تا مشهد الرضا (ع) را فراهم آوریم.

تاج فیروز: جشنواره جاده ولایت را بین‌المللی برگزار می‌کنیم

علیرضا تاج فیروز گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت یک اتفاق بی نظیر و کار ارزشمند است که امسال برای سیزدهمین مرتبه اجرا شد. خرسندم مدیران کل و نمایندگان عزیزان در سایر استان‌ها هم در این محفل حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در ادامه افزود: دوندگان و ورزشکاران عزیز ما خالصانه به یاد قدم‌های مبارک امام رضا (ع) حرکت می‌کنند و مردم خاضعانه بخاطر ارادت قلبی که به پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا (ع) دارند، در این مسیر همراه می‌شوند و اشک می‌ریزند.

وی در پایان عنوان کرد: امسال هم برای سیزدهمین مرتبه این اتفاق را رقم زدیم و هدف گذاری کردیم تا با یک برنامه ریزی مناسب این حرکت را بین المللی کنیم و مسیر را حتی توسعه دهیم و مبدا ورود را از کشور عراق و حتی کشور عربستان و شهر مدینه استارت بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->