حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۴۰۷۹
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات
در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهار ساعته از شبکه یک سیما تهیه و پخش خواهد شد. اولین مناظره فردا؛ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ با حضور شش کاندیدای این انتخابات برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گفته شده است که این مناظرات در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل این مناظره‌ها با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر همراه خواهد بود.  جزئیاتی از این مناظره ها که مدت زمان پخش آن چهار ساعت است را در جدول زیر مرور کنید.

 

  روز تاریخ ساعت
مناظره اول دوشنبه ۲۸ خرداد۱۴۰۳ ۲۰تا ۲۴
مناظره دوم پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰ تا ۲۴
مناظره سوم جمعه  ۱ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ تا ۲۴
مناظره چهارم دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ تا ۲۴
مناظره پنجم سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۳۰ تا ۱۶

 

اعلام شده است که در پاسخ به درخواست مردم،  هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی برگزار کننده جشن عظیم غدیر و به منظور بهره‌مندی مردم از مشاهده آخرین مناظره و شرکت در این جشن پرشکوه، ساعت برگزاری مناظره پنجم در روز سه شنبه ۵ تیر، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ پخش خواهد شد. 

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی ، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده، محمدباقر قالیباف کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی، فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

«مناظره‌های انتخاباتی» به صورت زنده از هر سه کانال شبکه جهانی جام‌جم پخش خواهد شد. محورهای برنامه‌های مناظره و میزگردها قبل از برنامه به اطلاع ستادهای نامزدها رسانده خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->