دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در عمل به بیانات رهبر انقلاب اسلامی اجرای طرح شناسایی ناهنجاری‌های عضلانی- اسکلتی دانش آموزان بدو ورود به دبستان در مشهد بانوی مرگ مغزی در مشهد به دو بیمار زندگی دوباره بخشید (۳ تیر ۱۴۰۳) محل توزیع پودر کاهنده قند خون در یکی از محلات مشهد با دستور قضایی پلمب شد راه‌اندازی سامانه «سپید» در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکبر مشهد هر نوع حیوان گزیدگی باید تحت بررسی پزشکی قرار گیرد  برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳۰ خرداد ١۴٠٣) | تداوم وزش باد تا پایان هفته در استان

  • کد خبر: ۲۳۴۵۳۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳۰ خرداد ١۴٠٣) | تداوم وزش باد تا پایان هفته در استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا پایان هفته، پدیده جوی در سطح استان وزش باد است.

 سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، تا پایان هفته پدیده جوی در سطح استان وزش باد است؛ به‌گونه‌ای‌که در برخی ساعات، وزش باد شدید توأم با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هواست. همچنین پیش‌بینی می‌شود در نواحی بادخیز جنوب و شرق استان، وزش باد با احتمال طوفان گردوخاک و بروز خسارت همراه باشد.

وی ادامه داد: تا پایان هفته به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابرناکی و شرایط برای وقوع رگبار‌هایی پراکنده توأم با رعدوبرق در سطح استان به‌ویژه در نیمه شمالی و غربی وجود دارد و در این خصوص هشدار زرد صادر شده است. شایان ذکر است که طی این مدت تغییرات دمایی قابل‌ملاحظه نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ٢٣ و ٣۶ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۵ درجه و در سردترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ١٣ درجه و سرخس با دمای ۴١ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از بجستان با سرعت ۶٨ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->