نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | علاقه‌مندان به سیاست از تماشای فینال مرحله گروهی ضرر می‌کنند! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا
سرخط خبرها

خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر

  • کد خبر: ۲۳۴۵۸۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر
با تصمیم فدراسیون فوتبال هیچ مسابقه‌ای از لیگ برتر دیگر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ورزشگاه پاس قوامین در سال‌های اخیر با توجه به شرایط نامناسبی که ورزشگاه‌های تختی و شهرقدس پیدا کردند محل میزبانی تیم‌های تهرانی به جز استقلال و پرسپولیس بوده است. در لیگ بیست و سوم هم پیکان و هوادار در این ورزشگاه میزبانی کردند.

نکته مهم و حاشیه‌ساز میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین تهران بدون تماشاگر شدن مسابقات بود. با توجه به وضعیت جغرافیایی این ورزشگاه و نبود پارکینگ امکان برگزاری مسابقات با تماشاگر وجود نداشت. در هفته پایانی لیگ بیست و سوم و در جریان بازی پیکان و استقلال هم این مساله بسیار دردسرساز شد.

حالا فدراسیون فوتبال تصمیم مهمی را در خصوص ورزشگاه پاس اتخاذ کرده است؛ با تصمیم مهدی تاج دیگر هیچ تیمی از لیگ برتر حق میزبانی در این ورزشگاه را ندارد.

با توجه به سقوط پیکان به دسته پایین‌تر، حالا فقط هوادار در لیگ برتر از تهران حضور دارد و با این تفاسیر هوادار هم باید ورزشگاه دیگری را برای فصل جدید به عنوان میزبان بازی‌های خانگی خود تعیین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->