نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس
سرخط خبرها

یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک

  • کد خبر: ۲۳۴۶۰۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک
پزشک تیم فوتبال استقلال به تشریح آخرین وضعیت مدافع - هافبک فرانسوی آبی‌پوشان پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی زارع درباره آخرین وضعیت کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به میادین، اظهار داشت: باید روال اداری طی شود و پرونده یامگا را به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و ایفمارک بدهیم تا سلامتی این بازیکن مورد ارزیابی قرار بگیرد. در صورتی که ایفمارک به یامگا مجوز بازی بدهد باید دید سرمربی استقلال حاضر است چنین بازیکنی را مورد استفاده تیمش قرار دهد یا نه.

وی در مورد اینکه آیا یامگا یک چشمش را به طور کامل از دست داده است، گفت: رو به بهبودی است، ولی دید آن به اندازه چشم دیگر نیست. ایفمارک و کمیته پزشکی باید مجوز بازی با یک چشم را بدهند. همزمان با آن، کادر فنی نیز باید تصمیم نهایی را بگیرد. نمونه مشابهی مثل یامگا نبوده است که بتوان قضاوت درستی انجام داد. به طور حتم، ایفمارک نیز باید از مقامات بالادستی استعلام بگیرد. نواقص جسمی ممنوعیت دارد، ولی بازی با یک چشم موردی است که کمتر اتفاق افتاده.

پزشک تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: همه یامگا را دوست دارند و امیدواریم بتواند فصل آینده بازی کند. او در حال حاضر ایران نیست، اما با من به‌طور مداوم در ارتباط است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->