کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های انتخابات هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی «امروز کافران نومید شدند» | غدیر، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی قرارگرفتن کتاب تاریخ اقتصادی شهر مشهد در کتابخانه جدیدالتاسیس بریکس پلاس «فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون
سرخط خبرها

برگزاری کنسرت جدید «کیوان ساکت» + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۴۶۰۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
برگزاری کنسرت جدید «کیوان ساکت» + جزئیات
«کیوان ساکت» نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی طی روز‌های پیش رو در سه شهر کشورمان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی طی روز‌های پیش رو در سه شهر تبریز، کرمان و رفسنجان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.

وی گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است ۳۱ خرداد ساعت ۲۱ در سالن پتروشیمی تبریز به صحنه برویم. در این کنسرت اتابک عطری به عنوان خواننده حضور دارد و دومین سالی است که با این خواننده در تبریز به صحنه می‌رویم.

ساکت افزود: این کنسرت شامل ۲ بخش است که بخش اول به اجرای قطعات ایرانی و آذری اختصاص دارد و تمامی قطعات جدید هستند. همچنین قطعات در دستگاه نوا، شور، دشتی، شیراز، اصفهان، ماهور آذری هستند.

این نوازنده سه‌تار تاکید کرد: در این کنسرت‌ها پاشا هنجنی نی، اشکان مرادی کمانچه، مرجان مهربان قانون، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، ارغوان منتظری فلوت، طناز اسداللهی ویولا، فرنوش باقری عود، علی آقامحمدی تارباس، مهدی غلامی دف، نگار اعزازی پرکاشن، سیاوش ساکت تمبک از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

این هنرمند گفت: همچنین سوم تیر در کرمان و چهارم تیر در رفسنجان به صحنه می‌رویم که وحید تاج در این ۲ کنسرت به عنوان خواننده حضور دارد. در این کنسرت‌ها با گروه نوازندگان رفسنجان و پاشا هنجنی نی و سینا جهان‌آبادی کمانچه به عنوان نوازندگان مهمان به صحنه می‌رویم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->