تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان جام قهرمانی مسابقات کافا را به کابل بردند + فیلم تکذیب ادعای استخدام ۶۰۰ معلم از میان اتباع تاکنون ۱۰ هزار زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون وارد ایران شده‌اند وزارت کشور ادعای بازداشت زائران افغانستانی اربعین در خوزستان را رد کرد در دو روز گذشته ۵۳۰ زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون به ایران وارد شدند (۱ شهریور ۱۴۰۳) تیم ملی فوتسال افغانستان در مراسمی با حضور خداداد عزیزی برای حضور در جام جهانی بدرقه شد خداداد عزیزی: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود تاکید وزیر پیشنهادی کشور برساماندهی اتباع و انسداد مرز‌ها + فیلم حرکت اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین از کابل + فیلم هَتاک حرّاف گُستاخ | از عبدالحمید خراسانی چه می‌دانیم؟ آمادگی مرز دوغارون برای پذیرای از زائران افغانستانی + فیلم ثبت‌نام ۲۸ هزار مهاجر افغانستانی برای دریافت روادید برای سفر به عراق از کنسرسیوم ریلی افغانستان چه می‌دانیم؟ احمد مدقق: دستاورد‌های زبانی، مهم‌ترین آورده نویسندگان افغانستانی است تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های ایران فرماندار تایباد: تاکنون از سمت افغانستان ورودی زائر اربعین نداشته‌ایم فرماندار تایباد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک هرات اعزام شد | آتش مهار شده است اینفوگرافی | نگاهی به آخرین وضعیت کشت و قاچاق مواد مخدر در افغانستان سومین سالگرد سقوط کابل | کاخ رؤیا‌هایی که فروریخت نگاه عباس عراقچی به افغانستان و طالبان چگونه است؟
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی خواستار تسریع در پاسخگویی دستگاه‌های امنیتی به استعلام‌های فرزندان مادرایرانی شد

  • کد خبر: ۲۳۴۷۶۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
  • ۳
استاندار خراسان‌رضوی خواستار تسریع در پاسخگویی دستگاه‌های امنیتی به استعلام‌های فرزندان مادرایرانی شد
نشست کمیسیون سامان‌دهی اتباع خارجی استان خراسان‌رضوی به ریاست استاندار خراسان‌رضوی و با هدف بررسی آخرین وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی و اقدامات انجام‌شده در استان خراسان‌رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان‌رضوی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده کلیه اعضای کمیسیون در حوزه سامان‌دهی اتباع و مهاجرین خارجی در استان، بر ضرورت اجرای مصوبات بیست‌و‌پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی کشور تأکید کرد.

یعقوبعلی نظری در ادامه، به تشریح برخی مؤلفه‌های سامان‌دهی اتباع و مهاجرین خارجی با اولویت اشتغال و اسکان پرداخت و از دستگاه‌های عضو کمیسیون خواست مؤلفه‌های پیشنهادی را بررسی کرده و پس از کارشناسی تخصصی، پیشنهادات خود را ظرف دو هفته آینده به این کمیسیون ارسال کنند.

وی در ادامه، بر تعیین تکلیف هرچه‌سریع‌تر موضوع اتباع موسوم به «کد»۶ تأکید کرد و همچنین خواستار تسریع در پاسخگویی به استعلامات فرزندان مادرایرانی‌ از سوی دستگاه‌های امنیتی استان شد.

منبع: صداوسیما

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
1
1
شما مسئولین هر موقع به یک چیزی نزدیک میشوید حرف از فرزندان مادر ایرانی می‌شود. خجالت بکشید. مسئولین ناکارآمد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
0
1
ای شاالله روزی برسه ایران از افغانی پاک بشه،الهی آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
0
1
خواهشمندیم در موضوع دادن شناسنامه به فرزندان مادر ایرانی نهایت دقت وپیگیری وحساسیت به دور از عجله و جوهای سیاسی و...صورت پذیرد ودرقوانین موجود بازنگری لازم انجام شود تا شاهد سوءاستفاده اتباع خارجی فرصت طلب دراین زمینه نباشیم ضمن اینکه این قضیه باید کوتاه وموقتی وبرای کسانی با شرایط خاص باشدنه برای همه اتباع خارجی ونه برای همه زمانها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->