نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس

  • کد خبر: ۲۳۴۷۸۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس
گلر ملی پوش پرسپولیس این روز‌ها سردرگم و گیج است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که بعد از فسخ پرحاشیه قراردادش با پرسپولیس، صحبت‌هایی درخصوص لژیونر شدنش به گوش می‌رسید، حالا و با اعلام رسانه‌های روسی، بیخیال بازی کردن در روسیه شده است.

روز ۲۲ خرداد هم رسانه‌های روسیه از علاقه باشگاه اسپارتاک مسکو به جذب دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خبر داده بودند. در همین حال رسانه «sport ۲۴» اعلام کرد، علیرضا بیرانوند از حضور در فوتبال روسیه و باشگاه اسپارتاک مسکو پشیمان شد.

بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس

این همه در حالی است که شنیده می‌شود فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیسی‌ها قانونی نیست و یکی از دلایلی که باعث شده این گلر بیخیال پیشنهاد اسپارتاک بشود همین است. با این اوصاف اگر تا چندی دیگر دیدید که بیرانوند در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند و شعار‌های قبلی خودش را تکرار می‌کند که بخاطر باشگاه و هواداران و سایر بازیکنان این حرکت را کرده، نباید چندان تعجب کنید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->