نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی

  • کد خبر: ۲۳۴۷۶۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی
والتر ماتزاری با تایید رسانه‌های ایتالیایی در راه ایران است تا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به تهران می‌آید تا در فصل پیش رو هدایت سرخ پوشان تهرانی را برعهده بگیرد. البته این حضور بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور ایتالیا هم داشته و در همین خصوص سایت «گل» ایتالیا نوشت: والتر ماتزاری تنها چند ماه پس از کنار رفتن از سمت سرمربیگری ناپولی، آماده ماجراجویی جدیدی در خارج از ایتالیا است. همچنین شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» نیز نوشت: این مربی ایتالیایی پیشنهاد خوبی از ایران دریافت کرده و فصل آینده روی نیمکت یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس خواهد نشست.

ماتزاری دوران فوتبالش را در پست هافبک بازی می‌کرد و برای تیم‌های مطرحی مثل پسکارا، کالیاری، رجینا و فیورنتینا هم به میدان رفت. البته دوران اوج این بازیکن در تیم امپولی بود که ۵ فصل برای این تیم بازی کرد.

مربی ایتالیایی و ۶۲ ساله مورد نظر پرسپولیسی‌ها آخرین بار روی نیمکت ناپولی نشست و ۱۲ بازی در سری آ ایتالیا پشت سر گذاشت و توانست با کسب ۴ پیروزی و ۳ تساوی، ۱۵ امتیاز کسب کند. این مربی ایتالیایی همچنین در ۲ بازی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت ناپولی نشست که یک برد و یک شکست در کارنامه او ثبت شده است.

این مربی که بهترین روز‌های ناپولی را در فوتبال ایتالیا رقم زد و به گواه بسیاری از هواداران بعد از مارادونای فقید، محبوب‌ترین چهره فوتبالی در شهر ناپل محسوب می‌شود. این مربی سابقه نشستن روی نیمکت تیم فوتبال اینترمیلان را هم دارد. ماتزاری در فصل اولش اینتر را به مقام پنجم جدول رساند و در فصل دوم نیز فقط ۱۱ بازی توانست در باشگاه ماندنی باشد و با مقام نهم از این باشگاه جدا شد.

ماتزاری پیش از این تنها یک بار برای مربی گری از ایتالیا خارج شده و در لیگ برتر فوتبال انگلیس، روی نیمکت تیم واتفورد نشسته و به سختی این تیم را در سطح اول فوتبال جزیره نگه داشته است. حالا به نظر می‌رسد ایران، دومین تجربه خارج از ایتالیا برای این مربی خوش نام خواهد بود تا جانشین اوسمار ویرا این بار از یک تیم بزرگ سری آ بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->