برخورد خودروی سواری با اسب در گناباد یک کشته داشت ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود
سرخط خبرها

شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۷ نفر رسید (۲ تیر۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۹۶۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۷ نفر رسید (۲ تیر۱۴۰۳)
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آخرین آمار زائران درگذشته ایران از ابتدای عملیات حج تمتع تا پایان روز جمعه اول تیرماه ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین آمار زائران درگذشته ایران از ابتدای عملیات حج تمتع تا پایان روز جمعه اول تیرماه ۱۴۰۳ در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و اعضاء نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد. بر این اساس، تا کنون ۱۷ نفر از زائران (یک نفر در مدینه و ۱۶ نفر در مکه) در عربستان جان خود را از دست داده‌اند. سه نفر از آنها خانم و مابقی درگذشتگان آقا بوده‌اند. هشت نفر از فوتی‌ها هم اهل سنت بوده‌اند.

همچنین اعلام شد ۹ نفر از فوتی‌ها در مکه دفن شده‌اند. حداقل سن فوتی‌ها ۵۱ سال و حداکثر سن هم ۸۷ سال است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار گفت: باید در راستای نهادینه کردن مسأله نظارت و بازرسی در مجموعه حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تلاش شود و طرح‌های نهایی در حوزه‌های مختلف به دقت بررسی شود، تفکیک موضوعی داشته و همراه با ارائه راهکار باشد.

نواب گزارش‌های واحد بازرسی و نظارت بعثه را امیدوارکننده اعلام کرد و افزود: افق دید این واحد باید جلوتر از عوامل اجرایی باشد و آسیب‌ها را از قبل شناسایی کنند؛ چرا که این گزارش‌ها موجب بهبود کیفیت کار‌ها و راندمان برنامه‌ها و خدمات خواهد شد و در جایگاه خودش مفید است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دیگر اعضاء نظارت و بازرسی بعثه پیشنهاد کرد تا پیام‌رسانی داخلی برای برقراری ارتباط میان همکاران این واحد طراحی و به کار گرفته شود و به کم و کاستی‌هایی احتمالی که در ایام تشریق وجود داشت رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->