ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند فرمانده کل سپاه: امیرعبداللهیان شخصیت معیار در سیاست خارجی و دیپلماسی است فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه، آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه‌شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی، بیشترین شعبه را در خراسان‌رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود + فیلم ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد شرکت در انتخابات با معیار‌های شهید بهشتی سرافرازی یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح | نگاهی به بیانات اخیر رهبری درباره انتخابات استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است
سرخط خبرها

حملات جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۲ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۱۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
حملات جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۲ تیر ۱۴۰۳)
منابع یمنی از حملات جدید آمریکا و انگلیس به استان الحدیده خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع امنیتی یمنی اعلام کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس امروز (شنبه) چهار حمله را به منطقه «اللحیه» در استان الحدیده انجام دادند.

طبق گزارش المسیره، این منبع تأکید کرد: ادامه تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن به خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی است. این حملات بدون پاسخ نخواهد ماند.

حملات آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریا‌های سرخ، عرب و مدیترانه است.

اخیرا «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن تاکید کرد تجاوز آمریکا و انگلیس هیچ تاثیری در موضع یمن ندارد و یمن هرگز از موضع خود درباره حمایت از غزه کوتاه نمی‌آید.

ارتش یمن از نوامبر ده‌ها حمله موشکی و پهپادی را به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب انجام داده است. ارتش یمن در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه این عملیات را انجام می‌دهد. در مقابل واشنگتن ائتلاف دریایی بین‌المللی را به ادعای حمایت از کشتی‌رانی در دریای سرخ و دریای عرب ایجاد کرد، اما این ائتلاف عملا در مقابل حملات موشکی انصارالله یمن شکست خورده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->