لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر
سرخط خبرها

سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۳۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳)
بارش‌های رگباری امروز شنبه دوم تیرماه موجب انسداد ۱۴ راه روستایی در شهرستان‌های کلات و خوشاب و آبگرفتگی معابر در شهر تربت جام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده های روستایی "ابراهیم آباد، عباس آباد، دوانگاه، گاهان، سیمان، داراب، دربند، نشیب، درگاه آباد و ملک آباد" به علت وقوع سیلاب، طغیان رودخانه و فقدان ایمنی در مسیر، تا اطلاع بعدی مسدود است.

«یوسف بنی‌اسدی» افزود: در حال حاضر بارش باران تردد در جاده های چناران و تربت جام و آزادراه مشهد-باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

«علی صلاحی»، فرماندار کلات نیز گفت: جاده های چهار روستا در مسیر "مومن آباد" بخش لائین این شهرستان به دلیل جریان یافتن سیلاب مسدود شده است که امیدواریم امروز شنبه این مسیرها بازگشایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت جام نیز گفت: در اثر بارندگی ۲۵ دقیقه ای ظهر امروز در شهر تربت جام میزان ۱۰ میلیمتر بارش ثبت شد.

«مهدی رجبی ارجنگی» افزود: این بارش ناگهانی موجب آب گرفتگی معابر و خیابان ها و گزارش سه مورد آب گرفتگی و خسارت به منازل مسکونی در این شهر گردید اما مسیرهای روستایی و تاسیسات زیربنایی شهرستان از این بارش ها آسیب ندیده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->