دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۵۱۵۴
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم
اردوی کشتی‌گیران آزادکار المپیکی کشورمان از عصر جمعه (اول تیر ۱۴۰۳) شروع شده است و تا فرداشب ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، خانه کشتی مشهد این روز‌ها حال‌وهوای المپیکی دارد. گوش‌شکسته‌های آزادکار کشورمان که در بازه‌های زمانی مختلف گلبانک شادی را از قاب تلویزیون به خانه‌هایمان آورده‌اند، حالا در سالن استاد حمید توکل مشهد در حال تمرین هستند. شاگردان محسن کاوه که کمتر از ۲ ماه دیگر در پاریس برای بالابردن پرچم سه‌رنگ ایران روی تشک می‌روند، این روز‌ها علاوه بر تمرینات جسمی، روح و روان خود را در مشهدالرضا(ع) جلا می‌دهند.

حسن یزدانی، امیرحسین زارع، یونس امامی، رحمان عموزاده و امیرعلی آذرپیرا ورزشکارانی هستند که حضورشان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس قطعی شده و حالا روی تشک‌های خانه کشتی مشهد عرق می‌ریزند تا شیر مادر و نان پدر را حلال کنند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که هفته گذشته اردوی آمادگی خود را در تهران پشت سر گذاشته بود، از شب گذشته و در سفری دوروزه راهی مشهد شد تا با حضور در حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) ضمن اظهار ارادت به این امام رئوف، از خاندان عصمت و طهارت برای حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه جهانی رخصت بگیرد.

تمرینات ملی‌پوشان ایران بیشتر برمبنای برنامه‌های بدنسازی بود و شاگردان کاوه در اولین جلسه تمرینی که در مشهد برگزار کردند، مرور فن نداشتند. این تیم فردا هم دو جلسه تمرینی برگزار می‌کند.

دور بعدی تمرینات و اردو‌های تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در تهران برگزار می‌شود تا شاگردان محسن کاوه با نهایت آمادگی به مسابقات المپیک پاریس بروند.

کاوه: مشهد پایتخت اردو‌های معنوی است

محسن کاوه، مربی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: اول از همه تشکر ویژه‌ای می‌کنم از دوستانمان در هیئت کشتی خراسان‌رضوی که در این چند روز پذیرای ملی‌پوشان بودند و شرایط اجرای یک اردوی معنوی را برای بچه‌های ما فراهم کردند. انصاف ظرف دیشب و امروز بعد از آنکه برای زیارت به حرم رفتیم، حال و هوای بازیکنان مان از لحاظ معنوی بهتر شد. به هر حال این ورزشکاران از لحاظ اعتقادی، ارادت قلبی به امام رضا (ع) دارند و این اردو کمک زیادی به ورزشکاران ما کرد.

وی در ادامه افزود: درخصوص آمادگی بازیکنان هم باید بگویم که همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود و همان‌طورکه می‌خواستیم یک اردوی معنوی را در مشهد برگزار کردیم. از همین‌جا التماس دعای مخصوص از تمام مردم ایران و علی‌الخصوص مشهدی‌های عزیز دارم. برای این جوانان دعا کنید و از امام‌رضا (ع) هم می‌خواهم دعای خیر و نگاه ویژه‌اش را به این جوانان داشته باشد تا پرچم کشور را یک بار دیگر در عرصه المپیک به اهتزاز درآورند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پایان عنوان کرد: ما پیش از هر تورنمنتی، معمولاً یک زمانی را برای زیارت مشهدالرضا (ع) اختصاص می‌دهیم و از امام رئوف مدد می‌گیریم تا در گام‌های مهم و حساس، دستگیر ما و جوانان و نمایندگان کشورمان باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->