سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۳۵۹۴۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که سطح فوتبال در دنیا و کشور‌های مختلف، در حال نزدیک شدن به یکدیگر است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، مشخص گردید که ایران با تیم‌های ملی قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه شده است. این مراسم در کوالالامپور برگزار شد که سرمربی تیم ملی نیز در آن حضور داشت.

امیر قلعه نویی پس از قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی گفت: همانطوری که می‌دانید، قرعه کشی انجام شد و در گروه A قرار گرفتیم. به هر حال فوتبال در دنیا به هم خیلی نزدیک شده است. نتایجی که در جام ملت‌های اروپا به دست آمد، نشان داد که کشور‌ها روی فوتبال در حال سرمایه گذاری هستند. این باعث شده که فوتبال هم در دنیا و هم در آسیا خیلی خیلی به همدیگر نزدیک شود.

او ادامه داد: درباره گروهی که در آن قرار داریم باید بگویم که قطر، قهرمان دو دوره قبل جام ملت‌های آسیا است و سرمایه گذاری کرده است. آنها لیگ خیلی معتبری دارند. ازبکستان یکی از کشور‌هایی است که روی تیم‌های پایه سرمایه گذاری کرده و با نتایجی که به دست آورده، نشان داده یکی از قدرت‌های رو به پیشرفت است.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: امارات نیز جدیداً در حال سرمایه گذاری است و در جام ملت‌های آسیا نیز با آنها روبرو شدیم. به هر حال ما ایران هستیم و با نتایجی که در سال گذشته به دست آوردیم و در سید یک قرار گرفتیم، مطمئناً به عنوان یکی از دو تیم نخست به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

قلعه نویی در پایان گفت: امیدوارم با بازی‌های خوب و نتایج مثبتی که به دست خواهیم آورد، دل مردم ایران را شاد کنیم، چون این وظیفه ماست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->