لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر
سرخط خبرها

تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۶۷
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳)
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری پژو که امروز در پل تلویزیون مشهد رخ داد، منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ مشهد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و هشت مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۳ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->