غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ حمایت افراطی از سگ و گربه‌های ولگرد آموزش و پرورش از صدور کارنامه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه نهم خبرداد امحای ۵ تُن موادمخدر غیردارویی در مشهد | ۸ هزار معتاد متجاهر در مشهد جمع‌آوری شدند+ فیلم توضیحات معاون وزیر آموزش و پرورش درباره متوازن‌سازی شهریه در ۱۶ هزار مدرسه کشور دانشگاه فردوسی مشهد مجری هیچ نظرسنجی انتخاباتی نخواهد بود
سرخط خبرها

چرخ‌گوشت دست کودک دوساله را بلعید

  • کد خبر: ۲۳۴۸۶۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
چرخ‌گوشت دست کودک دوساله را بلعید
دیروز با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک دوساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حوالی ساعت ۱۷:۳۰ عصر دیروز کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان امام‌خمینی(ره) با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیرکردن دست یک کودک دوساله در چرخ‌گوشت، به حضور عملیاتی و تجهیزات این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گروه امداد و نجات یک را به همراه تجهیزات تخصصی مورد نیاز به این مرکز درمانی اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، مشاهده شد که دست چپ یک کودک دوساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است. در همین راستا نیز نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص برش و با احتیاط کامل، قسمت گلویی چرخ گوشت را برش داده و دست کودک را از داخل چرخ گوشت رهاسازی کردند.

در ادامه، کودک دوساله در حالی که دچار مصدومیت جدی از ناحیه انگشتان دست شده بود، برای اقدامات بعدی به عوامل درمانی تحویل داده شد و آتش‌نشانان نیز به ایستگاه خود بازگشتند.

آتش‌نشانی برای پیشگیری از چنین‌حوادثی به مردم توصیه کرد که حتماً از چرخ‌گوشت‌های خانگی و صنعتی استاندارد استفاده کرده و هنگام کار با این دستگاه‌ها، حتماً نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->