آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی
سرخط خبرها

محل توزیع پودر کاهنده قندخون در یکی از محلات مشهد با دستور قضایی پلمب شد

  • کد خبر: ۲۳۵۱۹۹
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
محل توزیع پودر کاهنده قندخون در یکی از محلات مشهد با دستور قضایی پلمب شد
رئیس اداره دارو‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محل توزیع پودر کاهنده قندخون در یکی از محلات مشهد که محصول فاقد مجوز را عرضه می‌کرد، با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جواد دانایی‌باغکی اظهار کرد: به دنبال شکایات متعدد مبنی بر اُفت شدید قندخون پس از مصرف پودر گیاهی نامشخص و پس از هماهنگی صورت‌گرفته با مقام قضایی، یکی از واحد‌های صنفی عطاری عرضه‌کننده این پودر فاقد مجوز در محدوده محله سیدی مشهد که این محصول فاقد مجوز را به عنوان داروی گیاهی دیابت به فروش می‌رساند، پلمب شد.

وی افزود: بر اساس قوانین جاری کشور، داروخانه‌ها تنها محل مجاز تهیه فراورده‌های دارویی گیاهی و شیمیایی هستند و فروشندگان گیاهان دارویی مجاز به ارائه مخلوط گیاه پودرشده ازقبل نیستند.

وی با تأکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم که برای تهیه هر نوع محصول یا فراورده سلامت‌محور فقط به محل‌های مجاز و دارای مجوز قانونی مراجعه نمایند، گفت: همچنین از هم‌استانی‌های عزیزمان تقاضا داریم که قبل از استفاده از هرگونه فراورده سلامت‌محور، ابتدا مجوز‌های بهداشتی آن را مورد بررسی قرار دهند و سپس نسبت به رهگیری اصالت آن اقدام نمایند.

رئیس اداره دارو‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: از مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف دارویی در موضوعات مختلف ازجمله دارو‌های طبیعی، سنتی و مکمل بلافاصله با شماره تلفن سه‌رقمی ۱۹۰ تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این حوزه در میان بگذارند تا آن موضوع به‌سرعت بررسی شود و ضمن جلوگیری از بروز آسیب به سلامت آحاد مختلف جامعه، با متخلفان آن هم برخورد قانونی صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->