کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات مستمری بازماندگان تامین اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد درگیری در زاوه خراسان‌رضوی، منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نقش مهم مشاوره ژنتیک، در پیشگیری از تولد نوزادان بیمار و مبتلا به ناهنجاری‌های ژنتیکی بیماران با علائم مشکوک به تب دنگی بلافاصله به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه کنند وزیر آموزش‌وپرورش: اجرای نادرست قانون رتبه‌بندی، کام برخی معلمان را تلخ کرده است | رشد ۲۶درصدی حقوق معلمان درمان بیش از ۱۲۰۰ بیمار مبتلا به هپاتیت C در دانشگاه علوم پزشکی مشهد  تداوم رگبار تابستانی در نقاط مختلف کشور (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد!

  • کد خبر: ۲۳۶۰۰۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد!
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه زن سارق در مشهد با خوراندن نوشیدنی آغشته به بیهوشی به یک مرد جوان مسافر، سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال از وی سرقت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش سرقت میلیاردی از مردی جوان با شگرد خوراندن مواد بیهوش کننده در یکی از مناطق غرب مشهد، ماموران کلانتری هفت تیر این شهر برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوب شرق کشور است که برای خرید یک دستگاه سواری پژو پارس از طریق شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با یکی از زنان سارق به مشهد آمده بود.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: این زن در یکی از مناطق شهرک غرب با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی پرونده و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی آن‌ها را دستگیر کردند.

چراغ اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه در مواجهه با شاکی پرونده و ادله و مستندات موجود به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات بیشتر برای دستگیری همدست متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی این افراد با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->