سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته
سرخط خبرها

ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط!

  • کد خبر: ۲۳۵۲۹۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط!
مهدی ترابی با تراکتور به توافق رسیده، اما در قرارداد خود بندهای سرنوشت‌سازی قرارداده تا بتواند از این تیم جدا شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بحث تمدید قرارداد مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس و مذاکره او با تراکتور به یکی از بحث‌های داغ نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال ایران در چند روز گذشته تبدیل شده است.

ترابی که قراردادش در پایان فصل بیست‌و‌سوم با پرسپولیس به پایان رسید، هیچ پالس مثبتی برای تمدید قرارداد به سرخپوشان نداده و ظاهراً تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از این است که ترابی توافقات نهایی با باشگاه تراکتور را انجام داده و حتی پیش پرداخت هم گرفته و پیش‌نویس قرارداد را هم امضا کرده است. پیش‌نویسی که در آن یک بند برای جدایی ترابی در نظر گرفته شده و براساس آن، اگر مهدی ترابی تا ۱۰ تیرماه پیشنهاد خارجی دریافت کند می‌تواند پیش پرداخت دریافتی باشگاه تراکتور را پس داده و به تیم خارجی بپیوندد. در غیر این‌صورت قرارداد او با تراکتور لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->