اگر سرفه‌های فرزندتان قطع نمی‌شود بخوانید دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست
سرخط خبرها

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات

  • کد خبر: ۲۳۵۴۶۶
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: از لحظه وقوع سیلاب در کلات و مسدودشدن بعضی از مسیرها در این شهرستان، نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر کلات برای دستیابی به موقعیت این افراد در تلاش هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعلی منیری با اعلام این خبر، اظهار کرد: نیرو‌های هلال‌احمر کلات به همراه دیگردستگاه‌های خدمت‌رسان در تلاش برای رسیدن به موقعیت منطقه آبشار اُرتکند هستند.

وی افزود: ناوگان لجستیکی و نیرو‌های عملیاتی شهرستان کلات در این عملیات به کار گرفته شده است و در صورت اعلام نیاز، از شهرستان‌های همجوار آمادگی اعزام نیرو به منطقه را داریم.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌رضوی بیان کرد: از همه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز خواهشمندیم به هشدار‌های صادرشده از سوی اداره‌کل هواشناسی استان توجه فرمایند و اخبار مهم را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال نمایند.

شایان ذکر است این عملیات همچنان ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->