پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم گرما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند ۶۶ زائر بدحال حج تمتع به کشور بازگشتند | ۲۴ زائر ایرانی جان باخته‌اند مطالبه‌های مشهدی‌ها از رئیس جمهور بازگشت بیش از ۳۰ درصد زائران حج تمتع به کشور تا بامداد جمعه
سرخط خبرها

افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۵۶۰۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخورد با مداخله گران سلامت در مشهد شتاب گرفت و این دانشگاه با مداخله‌گرانی که در نقش پزشک، سلامت مردم را به خطر انداخته و قصد خدشه‌دار کردن جامعه شریف پزشکی را دارند، برخورد جدی و قاطعانه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که حفظ سلامت مردم و دفاع از حیثیت جامعه پزشکی خط قرمز ما است افزود: مداخله گران سلامت بعضا با سو استفاده از لباس کادر درمان و گوشی پزشکی، جعل مدرک و جا زدن خود با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند. 

دکتر ایوب توکلیان ادامه داد: برخی از مداخله گران سلامت بدون هیچ مدرک پزشکی متاسفانه با حیثیت و لباس جامعه خدوم و شریف پزشکی منجر به آسیب های جبران ناپذیری به سلامت مردم می شوند که معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد قاطعانه با آن ها برخورد خواهد کرد 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر لزوم شتاب در ادامه پیگیری‌ها و برخورد با مداخله‌گران سلامت، اظهار داشت: معاونت این دانشگاه در قالب کارگروه مداخله‌گران سلامت طی سال گذشته ۱۹۸ مرکز غیرمجاز و مداخله گر سلامت را مهر و موم کرد.

دکتر توکلیان افزود: ۱۱۲ مورد از این مداخله گران در حوزه زیبایی، ۵۰ مورد در حوزه مداخله گران دندان پزشکی و ۳۶ مورد در حوزه مداخله گران طب سنتی بوده است.

وی از افزایش ۲۸ درصدی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حوزه درمانی مربوط به مداخله گران سلامت خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ مرکز مداخله گر سلامت در مشهد شناسایی و مهر وموم شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->