اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۲۳۵۶۷۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
  • ۱
پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس
مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه سفر‌های انتخاباتی خود، صبح امروز (۶ تیر ۱۴۰۳) به همراه دختر خود، رسول خطیبی و جمعی از مسئولین ستاد انتخاباتی خود در جمع طرفدارانش در مشهد، حاضر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان، صبح امروز، (۶ تیر ۱۴۰۳) با حضور در سالن شهید بهشتی مشهد به همراه دختر خود و رسول خطیبی در میان هواداران مشهدی خود حاضر شد و اظهار کرد: من یکی مثل شما مردم هستم و دوست دارم صدای مردم را در کشور بلند اعلام کنم و گوشی داشته باشم تا صدای مردم را بشنوم.

وی افزود: همیشه در صحبت‌هایم معتقد بودم که ایران مال همه ایرانیان است، ایران برای یک جناح و یک قوم و یک گروه نیست. باید همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند حق داشته باشند بر اساس شایستگی خود پیشرفت کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: ۳ سال قبل که رد صلاحیت شدم، اعلام کردم این روند به نفع مملکت نیست، بلکه همه باید در مملکت سهم داشته باشند، همانجا اعلام کردم اگر یک بلوچ یا سنی هم بوده و نابغه بودم، نمی‌گذاشتند به جایی برسم.

پزشکیان گفت: کسانی که می‌توانند برای ایران کاری شایسته انجام دهند، باید بستری برای حضور آنان در کشور فراهم کنیم.

فیلم کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در مشهد

سرمایه ایران علاوه بر موشک و پهباد و نیروی نظامی، مردم کشور است

وی ادامه داد: سرمایه ایران علاوه بر موشک و پهباد و نیروی نظامی، مردم کشور است. برای اینکه اقتدار خود را در دنیا نشان دهیم باید مردم پشتوانه مملکت باشند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خراسان شاعر حکیمی مانند فردوسی دارد، شجریان را در موسیقی، خیام را در ریاضیات دارد و شهدایی مانند هاشمی‌نژاد دارد که وقتی نام آنان را می‌شنوند به وجودشان افتخار می‌کنند.

پزشکیان اضافه کرد: باید بپذیریم برای حل مشکلات ایران دست به دست یکدیگر بدهیم و نباید اجازه بدهیم یک گروهی خاص از طرف مردم حرف بزند.

وی یادآور شد: یک آقایی در مناظرات گفت نمی‌گذاریم رییس جمهور شوی. آنها خودشان را مردم می‌دانند، غافل از اینکه مردم تشخیص می‌دهند چه کسی بر سکان ریاست جمهوری بنشیند. مردم سهم دارند و باید این سهم را پذیرفت و به مردم احترام گذاشت. حضور مردم در انتخابات در حقیقت انتخاب مردم است تا بگوییند سهمشان چقدر است.

اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند

پزشکیان تصریح کرد: کسانی که با صندوق‌ها قهر کرده‌اند، در حقیقت به گروه‌ها و آدم‌های فعلی رای می‌دهند، باید پای صندوق بیایند تا بتوانیم سهم خود را در قدرت داشته باشیم. وی گفت: آزادی حق همه مردم و همه مذاهب است. شعار انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. خیلی جا‌ها مانند دانشگاه‌ها و ادارات، آزادی را قربانی کرده‌ایم، اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند، اجازه نمی‌دهم جواب مطالبه کسی را با باتوم بدهند. 

پزشکیان ادامه داد: این دقیقا خواست رهبری است، بار‌ها فرموده‌اند کرسی آزاداندیشی بگذارید، در حالی که این‌ها کرسی امر و نهی می‌گذارند. قول می‌دهم صادقانه از حق مردم دفاع کنم. به هیچ وجه خودم را از مردم برتر نمی‌دانم. همینکه مردم تلاش می‌کنند من را ببینید من را شرمنده می‌کنند.

مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر‌های انتخاباتی خود صبح امروز (چهارشنبه ۶  تیر ۱۴۰۳) وارد مشهد شد.

پزشکیان در بدو ورود خود به مشهد، به زیارت امام رضا(ع) مشرف شد. او پس از زیارت، با هواداران خود در سالن شهید بهشتی مشهد دیدار کرد.

 
 
حضور پزشکیان در حرم امام رضا(ع) و بر سر مزار رئیس جمهور فقید
 
ورود مسعود پزشکیان به سالن شهید بهشتی در میان طرفداران خود در مشهد
 
ورق بزنید

به گزارش شهرآرانیوز، پس از حادثه بالگرد و در پی آن شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، طبق قانون اساسی در یک بازه ۵۰ روزه باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، بنابراین هشتم تیرماه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود. مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و علیرضا زاکانی کاندیدا‌های این دوره از انتخابات هستند.

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
1
قدرت؟ بیخیااااااال. حداقل شعار بده به خاطر خدمت به مردم درحال تلاش هستی :/
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->