درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات پخش «سلمان فارسی» سال ۱۴۰۵ کلید می‌خورد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ تجلیل از «آلفونسو کوارون» در جشنواره لوکارنو اکران «شب‌های تاریک رم» در رم ایتالیا ۲ رمان «خیال کردم آب است می‌چکد» و «بودن یا نبودن» منتشر شدند افزایش ۱۰۰ درصدی اجرا‌های موسیقی در خراسان‌رضوی | شمار مخاطبان سینما‌های استان از ۳ میلیون نفر در سال گذشت مروری بر سوگ‌سروده‌های عاشورا در بستر زمان فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش
سرخط خبرها

شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد

  • کد خبر: ۲۳۶۳۳۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد
شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهدالرضا به ریاست شهردار مشهد مقدس تشکیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهدالرضا، به ریاست شهردار مشهد مقدس امروز، ۹ تیر ۱۴۰۳، برگزار گردید.

 پس از تصویب سازو کار این شورا، ساختار اقدام پیش رو، موضوعاتی ازجمله چگونگی تولیدمحتوای متناسب با ظرفیت‌های بومی مشهد و نقش شهرداری در این مرکز، مطرح گردید.

شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد

پردیس صنایع خلاق مشهد که به پیشنهاد و طراحی موسسه فرهنگی شهرآرا تدوین و پس از تایید شورا اسلامی شهر به عنوان یکی از پروژه‌های پیشران و اقدامات محوری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، امروز مراحل اجرایی شدن خود را طی می‌کند.

طرح پردیس صنایع خلاق مشهد با رویکرد زمینه‌سازی و فعالسازی نقش‌آفرینی اهالی زیست بوم صنایع خلاق در مشهدالرضا طراحی شده است و قرار است بستری برای تولید مبتنی بر کلان‌روایت‌هایی با مضمون هویت مشهدالرضا تدارک کند.

در گام اول راه‌اندازی مرکز صنایع خلاق مشهد به عنوان گام مقدماتی پردیس هدف قرار گرفته است. سامان‌دهی مطالعات و ایجاد سازوکارهایی برای افزایش نقش شهرداری در گرم‌کردن بازار صنایع خلاق متناسب با نیازهای زیست بوم مشهد از دیگر اهداف این طرح است که منجر به اتفاقات ویژه‌ای در جهت ایجاد زیرساخت‌های هنری و فرهنگی و هویتی مشهد خواهد شد.

شورای راهبردی صنایع خلاق به صورت مستمر برای پیگیری و پیاده‌سازی این طرح، به ریاست شهردار مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->