سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۶۲۹۴
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد
مدیران ستادهای انتخاباتی دو نامزد راه یافته به دور دوم ریاست جمهوری در مشهد از تغییرات کمی و کیفی تبلیغات نامزدهای مورد نظر خود در این شهر خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه تبلیغاتی مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از فردا یکشنبه، ۱۰ تیر آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه، ۱۴ تیر ادامه خواهد یافت. فضای تبلیغاتی مشهد نیز متاثر از این روند خواهد بود و ستاد‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی فعالیت خود را در مشهد از سر خواهند گرفت.

اجماع با نامزدهای مرحله اول در دستور کار ستاد سعید جلیلی در مشهد

رئیس ستاد مرکزی شهرستان مشهد سعید جلیلی طی گفت و گویی با خبرنگار شهرآرانیوز در مورد برنامه های نامزد مورد حمایت خود توضیح داد: هنوز برنامه های رسمی از سوی ستاد مرکزی دکتر جلیلی به ما ابلاغ نشده و تا پایان امشب، برنامه ها مشخص خواهد شد.

سعید شعرباف ادامه داد: عصر امروز جلسه ای با ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم مرحله اول خواهیم داشت تا از ظرفیت های ایشان نیز استفاده و به جمع بندی برسیم.

وی در مورد احتمال برگزاری مناظرات تلویزیونی تصریح کرد: بنای برگزاری مناظرات تلویزیونی بین دو نامزد محترم احتمالا وجود دارد و به شکلی غیر رسمی نیز اعلام شده است. با این حال، منتظر تصمیمات تهران خواهیم بود.

رئیس ستاد سعید جلیلی در مشهد همچنین خاطرنشان کرد: تعداد ستادهای تبلیغاتی دکتر جلیلی در مرحله دوم افزایش خواهد یافت و اولویت ما، گسترش فضاهای میدانی برای تبلیغات، مناظره و مباحثه در سطوح دانشگاهی، حوزوی و نخبگانی است.

افزایش ستادهای تبلیغاتی، گسترش تبلیغات در فضای مجازی

مسئول روابط عمومی ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان در خراسان رضوی با اشاره به برنامه های تبلیغاتی این نامزد عنوان کرد: در حال پایش و بررسی شرایط تبلیغات هستیم.

الهه قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز ادامه داد: برای ارائه بهتری از تبلیغات در مرحله دوم، عصر امروز جلسه ای برگزار و وضعیت تبلیغات مان را روشن خواهیم کرد.

وی در مورد تبلیغات ملی و تلویزیونی نامزدها افزود: احتمال مناظرات تلویزیونی وجود دارد. اما برنامه سفر تبلیغاتی دکتر پزشکیان هنوز مشخص نیست.

قلی زاده خاطرنشان کرد: افزایش ستادهای تبلیغاتی، گسترش تبلیغات در فضای مجازی و جلسات گفت و گو با ستاد نامزدهای مرحله اول انتخابات در برنامه ما است که به محض حصول نتیجه، اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ با اعلام ستاد انتخابات کشور، مسعود پزشکیان با ۱۰.۴۱۵.۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹.۴۷۳.۲۹۸ رأی به مرحله دوم رقابت‌های انتخاباتی رفتند. بر این اساس، مرحله دوم انتخابات، جمعه هفته آینده، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد تا تکلیف سکاندار دولت چهاردهم مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->