اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی
سرخط خبرها

هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است

  • کد خبر: ۲۳۵۸۵۷
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است
مارتین گریفیتس، هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل، هشدار داد که گسترش جنگ اسرائیل به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، گریفیتس امروز چهارشنبه در ژنو به خبرنگاران گفت که وی لبنان به‌ویژه جنوب آن را به عنوان «نقطه اشتعالی فراتر از همه نقاط اشتعال» می‌بیند.

گریفیتس اشاره کرد که با همکارانش در مورد چشم‌انداز آنچه ممکن است در جنوب لبنان اتفاق بیفتد، بحث کرده است. او گفت: ما نگران احتمال وقوع حوادث غم‌انگیز و مرگ‌ومیر بیشتر هستیم. این به طور بالقوه آخرالزمانی است.

در حالی که جنگ علیه غزه به ماه دهم خود نزدیک می‌شود، آمریکا، متحد اصلی رژیم صهیونیستی، نسبت به خطر درگیری در جنوب لبنان هشدار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته تهدید کرد که طرح‌های حمله به لبنان تأیید شده است و همین مسئله هشدار‌های سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، را در پی داشت.

گریفیتس که دوره ریاستش این هفته به پایان می‌رسد، هشدار داد که جنگی که لبنان را درگیر می‌کند، به سوریه کشیده می‌شود و دیگران را نیز درگیر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته بر غزه تأثیر خواهد گذاشت و تأثیری بر کرانه باختری خواهد داشت. این بسیار نگران‌کننده است.

این مقام سازمان ملل بیان کرد: از زمان آغاز جنگ، غزه سطح جدیدی از فاجعه و ظلم را به ما آموخت. اما همه ما نگران این هستیم که این فقط شروع باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->