جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات، عرصه‌ای دیگر برای حماسه مردم

  • کد خبر: ۲۳۵۸۹۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
انتخابات، عرصه‌ای دیگر برای حماسه مردم
حماسه انتخابات مردسالارانه در جمهوری اسلامی، این‌بار با یاد شهیدی برگزار می‌شود که سید‌و‌سالار شهدای خدمت بوده است.

در دین مبین اسلام و شریعت مقدس ما، انتخاب یک حق و انتخاب خوب، یک وظیفه است؛ همچنان که خداوند متعال در قرآن کریم در مباحث مهم اعتقادی می‌فرمایند: «فَمَنْ شاءَ فَلْیُؤْمِنْ وَ مَنْ شاءَ فَلْیَکْفُر»، هر کسی می‌خواهد ایمان بیاورد و هر کسی می‌خواهد کافر شود.

در تداوم این اعتقاد الهی است که رهبر معظم انقلاب چند روز قبل در دیدار با دانشجویان نخبه به معیار اصلی انتخاب خوب و انتخابات خوب اشاره کردند. ایشان فرمودند: انتخابات خوب خیلی مهم است و در درجه اول هم مشارکت مهم است.

رهبر معظم انقلاب در فراز دیگری فرمودند: برای انتخاب، خوب ببینید چه کسی توانایی کار درجهت ملاک‌های انقلاب را دارد. این بیانات گهربار نشانگر و تأکیدی بر وظیفه مسئولان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و خوب و وظیفه انتخاب اصلح و خوب، توسط رأی‌دهندگان است. 

از‌سوی‌دیگر، حماسه انتخابات مردسالارانه در جمهوری اسلامی، این‌بار با یاد شهیدی برگزار می‌شود که سید‌و‌سالار شهدای خدمت بوده است. عزم و اراده ملی مردم ما این‌بار نه فقط برای یک انتخاب که به‌منظور تداوم راه و طریق منتخب پیشین ریاست‌جمهوری است؛ انتخابی که دربرابر چشم جهانیان جلوه‌گر خواهد شد و مشارکت شما و حضور مشتاقانه در مراکز رأی‌گیری و تشکیل صف برای رسیدن به صندوق‌های رأی را به نمایش در‌خواهد آورد. 

هشتم تیرماه ۱۴۰۳ حضور حماسی شما، پیشرفت روزافزون ملت ایران را در همه عرصه‌ها تضمین خواهد کرد و ایران اسلامی بار دیگر، بدخواهان و کین‌ورزان را عقب می‌نشاند و دل دوستان و تحسین‌کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار خواهد کرد و پیروز چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، شما مردم ولایت‌مدار و نظام جمهوری اسلامی هستید. هشتم تیر، مردم استان همگام با امت اسلام در آزمون خیره‌کننده همه قشرها، همه سلیقه‌ها و همه گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه می‌آیند و دوشادوش یکدیگر، دیگربار، به نظام جمهوری اسلامی رأی می‌دهند.

این‌جانب حسب وظیفه دینی، شرعی و ملی خویش، همه مردم عزیز خراسان را به آفرینش حماسه‌ای دیگر دعوت می‌کنم و به این وسیله، از حضرت ولی‌عصر (عج) و ثامن‌الحجج (ع) طول عمر امام خامنه‌ای، علو درجات رئیس‌جمهور شهید و سرافرازی و سربلندی شما را مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->