تعداد رای ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است
سرخط خبرها

انتخابات، نماد اقتدار امنیت کشور

  • کد خبر: ۲۳۵۹۱۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
انتخابات، نماد اقتدار امنیت کشور
نامزدِ اصلح فردی است که اولا انقلابی و ولایت‌مدار باشد، توانایی مدیریتی، قدرت اجرایی و کارآمدی خویش را به اثبات رسانده باشد، قانون‌مدار و عدالت‌پیشه و پیشرو در مبازه با فساد و ظلم و مقاوم در‌برابر فشار دشمنان باشد.

انتخابات، نماد اقتدار و امنیت کشور و نمایش فخرِ ایرانِ قوی به جامعه بین‌المللی است که با هوشمندی و آگاهی و اعتماد ملت شریف ایران به پشتوانه مردمی نظام اسلامی و پیروزی همیشگی این حماسه ملی تبدیل شده است. قطعا مشارکت حداکثری مردم و ایجاد شورونشاط انتخاباتی با انتخاب آگاهانه فردی اصلح که ادامه‌دهنده گفتمانِ ارزش‌آفرین شهیدِ جمهورِ عزت‌آفرین و تداوم‌دهنده مسیرِ مبارز خستگی‌ناپذیر راه خدمت صادقانه به مردم باشد، این حماسه را در تاریخ جاودانه می‌کند.

نامزدِ اصلح فردی است که اولا انقلابی و ولایت‌مدار باشد، توانایی مدیریتی، قدرت اجرایی و کارآمدی خویش را به اثبات رسانده باشد، قانون‌مدار و عدالت‌پیشه و پیشرو در مبازه با فساد و ظلم و مقاوم در‌برابر فشار دشمنان باشد، ساده‌زیست و مردمی باشد و اقتصاد دانش‌بنیان و نیاز‌های جامعه را بشناسد و با درد و رنج مردم آشنا باشد، صادق و اخلاق‌مدار و پیشرفت‌گرا و تحول‌آفرین باشد، به نسل جوان و نخبگان اعتماد کند و نقش‌های کلیدی و اثرگذار به آنها بدهد، ارزش لحظه‌لحظه زمان و امانت گران‌بهای مردم را بداند و تلاش خستگی‌ناپذیر و هوشمندانه و مؤمنانه همراه با پیامدسنجی نتایج داشته باشد و در همه این امور تقوا و متوکل به خدا باشد.

چنین‌شخصی خود را از منافع شخصی و حزبی و بداخلاقی انتخاباتی و وعده‌های بدون پشتوانه و فریب مردم با شیوه‌های غلط تبلیغاتی بر حذر می‌داند و به توان مردمی و تولید داخلی باور داردو مجاهدی شجاع و راستگو و دارای همت بلند و برنامه عملیاتی خواهد بود. 

جامعه دانشگاهی همچون گذشته با رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت‌محوری با استفاده از ظرفیت اساتیدِ نخبه و دانشجویان فرهیخته، با امیدآفرینی و جهاد تبیین و تمرکز بر ویژگی‌های فرد اصلح برمبنای استفاده از راهبرد‌ها و نقشه راه حکمرانی هوشمندانه و تمدن اصیل اسلامی و رهنمود‌های امام خامنه‌ای، زمینه مشارکت حداکثری مردم و ایجاد کنش‌های انتخاباتی سالم را در فضای پراثر دانشگاه فراهم آورد. 

ما با پیروی از راه امامین انقلاب و منشِ شهدای علم و فناوری و به‌ویژه مالک‌اشتر انقلاب شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سیدالشهدای خدمت، شهیدجمهور آیت‌ا... دکتر سیدابراهیم رئیسی و با استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه و سرمایه انسانی نخبگانی و مرجع به‌دنبال تقویت سازوکار‌های تقویت حضور پرشکوه و آگاهانه مردم و ارتقای پویایی اجتماعی و سیاسی دانشگاه در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات و جلسات نقد مناظره و پویش‌های انتخاباتی و‌... هستیم.

به‌راستی انتخابات پیش‌رو مهم‌ترین رقابت خدمت به مردم و امیدآفرینی برای جوانان و گره‌گشایی از مشکلات کشور و بهبود اوضاع اقتصادی با کمک و هم‌افزایی مردم خواهد بود و ما در دانشگاه حجت شرعی داریم که به دولت منتخب مردم با تمام توانمان کمک کنیم.

امیدوارم یکایک مردم حائز شرایط رأی‌دهی بار دیگر از این حق مردم‌سالارانه استفاده کنند و با انجام وظیفه ملی و شرعی خویش، آینده ایران را تضمین و مجال مداخله، زورگویی و تحریم را از معاندان بگیرند و دشمنان قسم‌خورده ایران را در این جنگ ترکیبی ناامید کنند و قطعا راه حل مشکلات کشور، حضور پای صندوق رأی و انتخاب درست است. ان‌شاءا... ثمره این حضور گسترده، خواست و اقدام عملیاتی مردم حماسه‌آفرین ایران، رضایت و خشنودی الهی باشد و رفاه و رشد اقتصادی و فتح قله‌های پیشرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->